طراحی سایت در یزد

استان یزد ، یکی از قطب های گردشگری ایران و مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر ایران و همینطور جهان می باشد. این استان با حدود نیم میلیون نفر جمعیت، و داشتن انواع مکان های دیدنی و تاریخی، سوغاتی های فوق العاده محبوب  باعث شده است که به یکی از بهترین شهر ها جهت سرمایه گذاری برای کسانی علاقه به صنعت توریسم دارند تبدیل شوند و طراحی سایت در یزد برای کسب و کار یا فروش اینترنتی یا خدمات توریسم ، قطعا از سود و بازدهی بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

طراحی سایت در یزد

این شهر که در مرکز ایران قرار دارد با شهر های بزرگی مانند فارس یا کرمان همسایه است و کویر های معروفی برای تفریح و گردشگری دارد. علاوه بر آن شهر یزد به خاطر آثار باستانی و قدیمی ای که دارد، از شهرهای بسیار تاریخی در ایران و جهان محسوب می شود.
صنایع دستی فوق العاده زیبا و پر طرفدار در این شهر، یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده است این شهر زمینه خوبی برای خرید و فروش این محصولات داشته باشد.
تمام این امکانات و جاذبه هایی که درباره یزد گفته شد، بهانه ای بر آن شد تا بار دیگر به سراغ فروشگاه های اینترنتی و بستر دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنیم و نقش مهم این حوزه را در افزایش درآمد و میزان فروش اقشار مختلف در استان یزد را بررسی کنیم.
امروزه با اینکه خیلی از کسب و کار ها و خدماتی که در یزد وجود دارند، با اینکه حوزه شغلی آن ها به نوعی مربوط به قدیم می باشد و سبک خدمات آن ها به گذشته مربوط می شود، اما ارائه خدماتی که آن ها انجام می دهند ناخودآگاه به سمت فروش در بستر اینترنت و دیجیتال مارکتینگ حرکت می کنند. خیلی از کسب و کار ها مجبور به تغییر سبک و رویه کاری خود شدند. آن هم تنها به دلیل اینکه دنیا به سمت فروش و خدمت از راه دور در حال حرکت است. با شیوع ویروس کرونا خیلی از کسب و کار ها و شرکت ها مجبور شدند تا با استفاده از وبسایت ها کسب و کار خود را گسترش دهند و خود را از طریق سایت مجموعه شان به دیگران معرفی کنند.

در اینجاست که شما به بهترین شرکت طراحی سایت در یزد مراجعه می کنید تا با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در سطح بودجه شما ، بهترین و مناسب ترین سایت را برای شما طراحی کند.
شرکت طراحی سایت کرگدن به شما کمک می کند تا با استفاده از بهترین تیم طراحی سایت و تولید محتوا در ایران با سابقه بسیار درخشان در طراحی سایت شرکت ها و کسب وکار های مختلف در یزد و ایران، بهترین وبسایت خود را داشته باشید و فروش خود را افزایش دهید و درآمد خود را به طرز عجیبی افزایش دهید.

شرکت طراحی سایت در یزد

شهر یزد از بهترین و معروف ترین شهر هایی است که مشتریان زیادی به آن برای خرید محصولات غذایی بسیار خوشمزه و ناب که فقط مخصوص خود یزد می باشند مراجعه می کنند. علاوه بر آن صنایع دستی استثنایی شهر یزد مانند انواع ترمه یا انواع دارایی بافی و … صنایعی هستند که هر کسی که به یزد سفر می کنند حداقل یکی از آن ها را خریداری می کند و طرفداران زیادی دارند.
اما اگر کسی که خارج از یزد زندگی می کند یا امکان سفر به این شهر را نداشته باشد، برای خرید این جور سوغاتی ها چه کاری باید انجام دهد؟ اگر فروشنده ای از این صنایع که در یزد زندگی می کند یا حتی اگر خارج از یزد باشد اما این نوع محصولات را می تواند بفروشد، اگر سایتی داشته باشد، به طور قطع با استقبال زیادی رو برو می شود و فروش زیادی از این محصولات خواهد داشت.

شرکت طراحی سایت در یزد

اما بحث طراحی سایت ، یکی از مهم ترین بحث هایی است که هر کسی که می خواهد اقدام به طراحی سایت برای خودش بکند، باید بهترین وبسایت طراحی سایت را انتخاب کند. با توجه به این که شرکت های زیادی وجود دارند که انواع سایت را طراحی می کنند پس به نظر می رسد که انتخاب یک شرکت طراحی سایت کار آنچنان سخت و پیچیده ای نباشد. اما این طور نیست! فرایند طراحی سایت باید به طور ویژه و خاص انجام شود و شرایط ویژه ای برای مشتریان خود قرار دهند، مانند پشتیبانی ای که شرکت های طراح سایت بابت پروژه خود به کارفرما می دهند، یا امنیت سایت و سئوی بالای سایت طراحی شده و…. همگی و همگی از مواردی است که یک شرکت طراح باید آن را رعایت کند. اما متاسفانه خیلی از شرکت های طراحی سایت هستند که حتی ساده ترین اصول طراحی را رعایت نمی کنند و با توجه به نا آگاهی مشتری از فرایند پروژه، هزینه های بالایی بابت این عمل دریافت می کنند.
خوشبختانه تیم طراحی سایت کرگدن با توجه به استاندارد های جهانی و پیروی کامل از اصول طراحی سایت و با اضافه کردن تیم خلاقیت خود به پروژه های مختلف، یکی از بهترین مجموعه ها و از بهترین شرکت های طراحی سایت در یزد می باشد. شرکت ما برای فروشگاه ها و مجموعه های زیادی در شهر های مختلف ایران علی الخصوص یزد انواع سایت فروشگاهی، خبری، شرکتی و…. را طراحی کرده است و خوشبختانه بازخورد بسیار خوبی از این فرایند دریافت کرده ایم و باعث شده است که به یکی از بهترین و با سابقه ترین شرکت های طراحی سایت در ایران تبدیل شویم.

شرکت طراحی سایت کرگدن حتی افتخار این را دارد که برای شرکت های مختلف در خارج از ایران نیز سایت های مختلفی طراحی کند و از راه دور تمامی فرایند طراحی سایت برای کسانی که خارج از ایران نیز می باشند را انجام دهد. پس دغدغه این را نداشته باشید که یک شرکت واقع در تهران نتواند فرایند طراحی سایت را برای شما انجام دهد. پس همانطور که خیلی از فروشندگان و مجموعه های یزدی و سایر شهر ها به شرکت کرگدن اعتماد کرده اند، شما نیز می توانید با خیال راحت و با بهترین تجربه ، کار طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

طراحی سایت حرفه ای در یزد

یک سایت اگر به صورت حرفه ای طراحی شده باشد، باعث می شود نرخ تعامل سایت افزایش یابد و مخاطب به بهترین شکل ممکن با سایت شما ارتباط برقرار کند و همین تعامل و ارتباط مفید در نهایت منجر به این شود که مشتری سایت شما را به عنوان یک سایت تاثیر گذار بشناسد و دفعه های بعد هم به آن مراجعه کند و چه بسا مشتری ثابت سایت شما بشود. پس اهمیت یک سایت حرفه ای به همان اندازه اهمیت یک مغازه است که دارای دکور و حساب و کتاب اصولی می باشد.

طراحی سایت حرفه ای در یزد
طراحی سایت حرفه ای یکی از پروسه هایی است که توسط بهترین شرکت های طراحی سایت ایران و یزد به طور بسیار دقیق و با توجه به جزییات انجام می شود.
معیار های بسیاری برای طراحی یک سایت حرفه ای وجود دارد. خیلی از افراد تصور بر این دارند که یک سایت حرفه ای لزوما ظاهر و کاربری و محیط خیلی حرفه ای و زیبا دارد. اما صرفا این پونه نیست. یک سایت حرفه علاوه بر این که محیط و ظاهر خوبی دارد، باید با اصول و بهترین استاندارد ها طراحی شده باشد. زیرا یک سایت علاوه بر تیم طراحی ظاهر سایت، به یک تیم بسیار حرفه برای پشت صحنه کار خود نیاز دارد تا تمام کدنویسی هایی که انجام می شود را حرفه ای انجام دهند.
طراحی حرفه ای سایت نیاز به تیم تولید محتوای بسیار قوی ای نیز دارد تا سئوی سایت شما بالاترین و بهترین محتواها در سایت شما باشد.
شرکت طراحی سایت کرگدن با داشتن بهترین تیم طراحی و تولید محتوا که همگی از افراد توانمند و با دانش زیاد در حوزه تخصصی خود می باشند، بهترین سایت ها و حرفه ای ترین سایت ها در حوزه های مختلف در انواع مختلف را طراحی می کند و باعث رضایت صد در صدی مشتریان و کارفرمایان خود شده است.

طراحی سایت فوری در یزد

گاهی شرکت ها و مجموعه هایی هستند که با توجه شرایطشان دلیل بر این می بینند که یک سایت در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت قابل قبول داشته باشند. این فرایند نیز امکان پذیر است و می توان این نوع سایت ها را در عرض 5 الی 8 روز طراحی نمود. لازم به ذکر است که گفته شود تیم طراحی سایت کرگدن با توجه به شرایط موجود یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت فوری می باشد که با ارائه بهترین خدمات، این امکان را برای کسانی که نیاز فوری به یک سایت را دارند را فراهم می کند.

طراحی سایت فوری در یزد
در طراحی فوری سایت طبیعتا خیلی کم از کدنویسی استفاده می شود، و معمولا از CMS ها مانند وردپرس استفاده می شود که خب پیشنهاد ما هم طراحی با استفاده از وردپرس می باشد. زیرا کدنویسی ها به طور پیش فرض در وردپرس بسیار استاندارد می باشند و مناسب برای موتورهای جست و جو می باشند و باعث می شود که سئوی یک سایت به طور ویژه ای وضعیت بهتری داشته باشد.

 

طراحی سایت فروشگاهی در یزد

استان یزد یکی از کلان شهر های بسیار مهم و بزرگ در ایران می باشد که به واسطه محصولات دسته اول و جذاب و همچنین هتل ها و سایر مراکز دیدنی ای که در آن وجود دارد، می توان تمام این خدمات و محصولات را به صورت اینترنتی و به صورت غیرحضوری به دست مشتریان رساند. داشتن یک فروشگاه اینترنتی به دلیل اینکه این امکان را به شما می دهد تا با افراد بیشتری از شهر خود و حتی خارج از شهر خود ارتباط برقرار کنید، این امکان را نیز دارید که حتی محصولات خود را به افراد خارج از کشور برسانید و یا حتی فردی در خارج از ایران هتلی را در یزد رزرو کند که این امکان بسیار فوق العاده می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی در یزد
شرکت طراحی سایت کرگدن، با قدرت تمام و با تکیه بر طراحی حدود 100 سایت فروشگاه اینترنتی، این افتخار را دارد تا بهترین طراحی سایت فروشگاهی را برای شما طراحی کند.
با توجه به این که 90 درصد فروشگاه های اینترنتی دارای درگاه بانکی می باشند، امنیت این سایت ها بسیار مهم می باشد. تیم طراحی کرگدن علاوه بر طراحی حرفه ای ترین وبسایت های فروشگاهی، این امکان را نیز بوجود آورده تا وبسایت شما بیش ترین امنیت ممکن را داشته باشد.
برای طراحی وبسایت در یزد و یا سایر شهر های ایران، شما این امکان را دارید تا با شرکت طراحی سایت کرگدن تماس بگیرید و از بهترین مشاوره و راهنمایی در هر حوزه ی طراحی سایت برخوردار شوید. طراحی سایت در کرگدن، جذاب ترین تجربه کاری در رابطه با این زمینه می باشد و باعث می شود که دیگر وابستگی ای به کسب و کار به روش سنتی نداشته باشید.
برای ارتباط با کرگدن کافی است فقط با شماره های ما تماس بگیرید.

طراحی سایت ارزان در یزد

 

از مزیت هایی که می توان به داشتن یک سایت برای خود و بیزینس خود داشته باشیم این است که می توان با بودجه در اختیارمان و مقدار هزینه ای که قصد پرداخت آن را داریم می توانیم سایتی متناسب با آن نیز داشته باشیم. البته توجه داشته باشید که هر سایتی طراحی آن شامل هزینه های پایه و مشخص شده ای است که هرکسی برای داشتن یک سایت باید این هزینه های پایه را داشته باشد.
داشتن یک سایت حرفه ای با محیط جذاب بر جلب توجه مخاطب و افزایش خرید مشتری بشدت تاثیر گذار است. با توجه به این نکته هر چقدر شما هزینه بیش تری برای سایت خود در نظر بگیرید، به نسبت سایت حرفه ای تری تحویل خواهید گرفت. اما ممکن است که بودجه شما در حد یک سایت معمولی باشد و یا سبک کار شما نیازمند سایت آنچنان حرفه ای نباشد. با این حال تیم طراحی سایت کرگدن کاملا قادر است با رعایت استاندارد ها و …. یک سایت اصولی با قیمت مناسب برای شما طراحی بکند.
با این که یک سایت ارزان قیمت شاید یک سری از امکانات و ویژگی ها را نداشته باشد. اما بعضی از شرکت های طراحی سایت هستند که با کاهش خیلی از استاندارد های سایت شما نظیر امنیت و…. ممکن است یک سایت بی کیفیت برای شما ایجاد کند و به بهانه این که سایت ارزان انتخاب کرده اید که طراحی شود، سایت شما را غیر اصولی و حتی گاها بدون سئو و… طراحی می کنند.
اما شرکت طراحی سایت کرگدن این تضمین را می دهد که شما بهترین مدل سایت و با کیفیت ترین سایت را حتی اگر یک سایت ارزان طراحی شود را خدمت شما تحویل دهد.
طراحی سایت ارزان عموما توسط CMS هایی مانند جوملا، وردپرس و… انجام می شود و استفاده ای از کدنویسی در طول پروژه مشاهده نمی کنید. در ضمن باید اشاره کرد در این نوع از سایت ها امکان شخصی سازی یا طراحی بخش های مطابق با علایق و سلایق کارفرما خیلی کم می باشد.

بنابراین اگر قصد این را دارید که یک وبسایت ارزان قیمت و با کیفیت طراحی کنید، می توانید با متخصصین و مشاورین شرکت طراحی سایت کرگدن تماس بگیرید و راهنمایی کاملی دریافت کنید.

بهترین قیمت طراحی سایت در یزد

از نکاتی که بایستی همواره به آن توجه کرد این است که شما در حین سفارش برای طراحی سایتتان، حواستان باشد که قیمتی که به شما پیشنهاد می شود بابت انجام پروژه، به بهانه انجام کار های خاص و ویژه بر روی سایت شما، زیاد نباشد. زیرا هر هزینه ای که قرار است صرف سایت شما می شود واضح است که برای چه کاری انجام شده است. اما برخی از شرکت های طراحی سایت برای انجام برخی از پروژه ها از نا آگاهی های شما استفاده می کنند تعرفه های خیلی گرانی به شما پیشنهاد می دهند.

بهترین قیمت طراحی سایت در یزد
اما وقتی شما درخواست این را دارید که یک سایت ارزان داشته باشید، باز هم برخی از همکاران به بهانه ارزان بودن طراحی سایت، ممکن است یک سری از خدماتی که برای هر سایتی نیاز است را حذف می کنند. این کار بشدت غلط است. زیرا ممکن است برخی از افراد بعد از دریافت سایتشان، نیاز به پشتیبانی یا کمک داشته باشد.
شرکت طراحی سایت کرگدن با کمک بهترین و حرفه ای ترین افراد در مجموعه، می تواند هر نوع سایت در هر رنج قیمتی با بیش ترین کیفیت را برای شما طراحی کند. اصول قیمت گذاری بر پکیج های شرکت ما بدین گونه است که ملاحظه شرایط افراد مختلف را با توجه به این وضع بازار ایران، رعایت کنیم.

 

سوالات متداول

قیمت طراحی سایت در یزد چقدر است؟
قیمت طراحی سایت در یزد ، از پارامتر های مختلفی تاثیر پذیری دارد اما شما در شرکت کرگدن ، همواره با بهترین قیمت طراحی سایت در یزد می توانید سایت خود را طراحی کنید
طراحی یک سایت در یزد چقدر زمان می برد؟
طراحی یک وب سایت حرفه ای و مناسب در یزد ، بین 8 روز تا 3 هفته زمان می برد.
آیا برای طراحی سایت در یزد از قالب های آماده استفاده می شود
خیر! تمام قالب های طراحی شده در شرکت کرگدن ، کاملا اختصاصی می باشد
چگونه سفارش طراحی سایت فوری دهیم؟
برای سفارش فوری طراحی سایت در یزد ، با کارشناسان ما در شرکت کرگدن تماس بگیرید
کیفیت طراحی سایت در یزد چگونه است؟
سایت های طراحی شده در یزد ، از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و تمامی وب سایت ها از 5 سال گارانتی فنی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×