نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت

با تغییر بسترهای فروش و افزایش تقاضا برای طراحی وبسایت، شرکت های بسیاری نیز نسبت به ارائه اینگونه خدمات روی اوردند. با توجه به افزایش روز افزون شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، مشتریان به دنبال شرکتی هستند که توانایی ارائه بهترین خدمات با قیمتی مقرون به صرفه را داشته باشد. اما دریافت خدماتی مناسب با قیمتی مناسب، مستلزم آشنایی کارفرما با خدمات و قیمت آن هاست. بر همین اساس لازم است تا اندک میزانی با خدمات طراحی سایت آشنا باشید و پس از آن اقدام به دریافت قیمت نمایید.

نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت

نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت

اما آشنایی با عوامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت، برای همگان امکان پذیر نبوده و عموما افراد تنها در کسب و کار خود، اطلاعاتی جامع دارند. بنابراین بر آن شدیم تا با ذکر عوامل تاثیر گذار بر طراحی و نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت، شما را با این مقوله اشنا نماییم …
پیش از هر چیزی لازم است تا بدانید که قیمت طراحی سایت، موضوعی است کیفی و نمیتوان برای آن قیمتی مشخص عنوان نمود. اما با این حال، با در نظر گرفتن موارد زیر، تا حد زیادی میتوان قیمت نهایی را برآورد نمود. برخی از مهمترین این موراد عبارتند از:

  • تکنولوژی مورد استفاده در طراحی سایت
  • سطح انتظارات از وبسایت و جزئیات مورد استفاده در آن
  • نوع سایت و مدل کاربری سایت
  • اعمال خدمات تکمیلی نظیر تولید محتوا، سئو و …
  • نحوه پشتیبانی از وبسایت و ارائه خدمات پس از فروش 
  • برندینگ شرکت طراحی سایت و میزان تجربیات شرکت مجری

اما نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت چگونه است؟ این سوالی است که برای هر کارفرمایی پاسخ بدان از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا هزینه های نهایی تعیین کننده و خط مشی هر نوع دریافت خدماتی است. در پاسخ بدین پرسش باید گفت که هر شرکت طراح سایت ، بسته به سیاست های داخلی شرکت و با توجه به تجربیات و دانش خود، نسبت به اعلام تعرفه های خود اقدام میکند و از آنجاییکه هیچ سایت مشابهی برای وبسایت مورد نظر شما وجود ندارد که هم از نظر کارایی و هم از نظر UI کاملا یکسان باشد، بنابراین نمیتوان قیمتی دقیق را بدست آورد و قیمت نهایی طراحی سایت با توجه به کیفیت و کارایی وبسایت و تکنولوژی و سطح دانش مورد استفاده در آن بدست خواهد آمد.
اما در ادامه به بررسی بیشتر موارد تاثیر گذار بر قیمت نهایی وبسایت خواهم پرداخت.

قیمت طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا با قالب آماده

در صورتیکه سایت مورد نظر شما، با CMSها و با استفاده از قالب های آماده طراحی شده باشند، قیمت طراحی وبسایت از قیمتی بین 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان برخوردار است. چرا که قالب های اماده رایگان بوده و تنها هزینه ای که مشتری باید بپردازد، بابت خدمات خرید دامنه، هاست، خدمات پشتیبانی و اضافه نمودن پلاگین های مختلف است. لازم به ذکر است که استفاده از قالب های آماده برای طراحی وبسایت تنها دو مزیت دارد و آن هم هزینه کم و سرعت بالای طراحی است. چرا که طراحی در این صورت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، دروپال و یا وردپرس تنها جایگذاری اطلاعات جدید با اطلاعات پیش نویس در قالب های آماده است و هیچ تغییر خاصی در بدنه وبسایت صورت نخواهد پذیرفت. از مشکلات این نوع از طراحی میتوان به عدم سئو پذیری و تکراری بودن ظاهر وبسایت با ده ها نمونه سایت دیگر اشاره نمود.

قیمت طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا با قالب اختصاصی

طراحی سایت با استفاده از CMSها میتواند به شکلی اختصاصی صورت پذیرفته و مشتری از شرکت مجری سایتی وردپرسی را درخواست نماید که قالب آن به شکلی اختصاصی طراحی شده باشد. در این صورت هزینه طراحی سایت با توجه به جزئیات مورد نیاز کاربر و نحوه کاربری سایت، قیمتی بین 8 میلیون تا 20 میلیون تومان داشته و با اضافه شدن خدماتی همچون تولید محتوا، سئو و … به این قیمت ها افزوده خواهد شد. طراحی سایت با استفاده از CMS و قالب اختصاصی به شکل کاملا اختصاصی و با کدنویسی PHP بر روی بدنه وردپرس صورت پذیرفته و سایت به شکلی کاملا اختصاصی برای یک کارفرما مورد طراحی قرار میگیرد.

قیمت طراحی سایت با روش کدنویسی

طراحی سایت با روش کدنویسی، روشی دیگر برای طراحی یک سایت است به شکلی که سایت از 0 تا 100 مورد کد نویسی واقع شده با استفاده از یکی از روش های کد نویسی با PHP / ASP.NET و یا MVC مورد طراحی و اجرا قرار خواهد گرفت. برای اینگونه سایت ها نمیتوان قیمتی دقیق را عنوان نمود اما تعرفه ارائه خدمات برای سایت های کدنویسی با قالب اختصاصی بیش از سایر انواع طراحی سایت بوده و از قیمت 6 میلیون تومان به بالا مورد محاسبه قرار خواهند گرفت. قیمت دقیق طراحی سایت با استفاده از روش کد نویسی تنها با اعلام دقیق جزئیات مورد نیاز بر روی سایت مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت در دنیای 0 و 1 و دنیای دیجیتال به یکی از مهم ترین چالش های شرکت های طراحی سایت و کارفرمایان تبدیل شده است. برای یک کسب و کار موفق، بسیار مهم است که از ابزارهای به روز و جدید بهره مند باشد تا راه های تعامل با مشتریان خود را در دنیای رقابتی، باز نگاه دارند. چرا که افراد در دنیای جدید، با مشغله های بسیای روبرو هستند و راغب اند تا نیازهای خود را با استفاده از روش هایی برطرف نمایند که در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه، بدان دست یابند.

یکی از این بسترها، سایت ها هستند که افراد با مراجعه بدان ها میتوانند خدمات و کالاهای مورد نیازشان را در هر ساعت از شبانه روز و بدون هیچگونه معطلی فراهم نمایند. اما بهره مندی از هر نوع خدماتی مانند داشتن یک وبسایت، مستلزم هزینه کرد است. حال سوال اینجاست که قیمت طراحی سایت به چه صورت است و یک کسب و کار برای برخورداری از یک وبسایت، چه میزان بودجه را باید در نظر بگیرد؟ جواب این سوال، کلی است. چرا که قیمت طراحی سایت، امری کیفی است و نمیتوان برای آن قیمتی مشخص را در نظر گرفت.
به عنوان مثال، اینکه سایت توسط چه شخصی طراحی شود، یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی طراحی وبسایت است. بدین معنی که فریلنسرهای بسیاری وجود دارند که سایت شما را با قیمتی بسیار نازل طراحی میکنند. اما آیا کیفیت نهایی و تضمین هایی که در پسِ امرِ طراحی سایت نیاز است را میتوان با تکیه بر شخص فریلنسر تضمین نمود؟ مشخص نیست!!! زیرا فریلسنر یک شخص است که ممکن است در صورت بروز مشکلات، دسترسی به وی امکان پذیر نبوده و از انجام وظایف خود شانه خالی نماید. بنابراین طرف شدن با یک فریلنسر تنها یک مزیت دارد و آن هم قیمت پایین انجام پروژه شماست. در غیر اینصورت باید منتظر تبعات احتمالی آن باشید.
در سویی دیگر، طراحی سایت با استفاده از خدمات شرکت های طراحی سایت است که برخلاف فریلنسرها، از قیمتی بالاتر برخوردارند. توجیه این امر نیز، برخورداری از قرارداد رسمی، برخورداری از انواع خدمات مورد نیاز کاربر نظیر: مشاوره راه اندازی کسب و کار، انجام کلیه امور گرافیکی، انجام کلیه امور برنامه نویسی، خدمات تولید محتوا، خدمات پشتیبانی، سئو و … است که مشتری میتواند با توجه به امکانات متنوع یک شرکت طراحی سایت، به هر یک از خدمات مورد نیاز خود که میخواهد در مدت زمان بسیار کوتاهی دست یابد. تضمین حسن انجام کار در صورتیکه طرف قرارداد شما یک شرکت طراحی سایت باشد، علاوه بر قرارداد رسمی فی مابین شما و شرکت مورد نظر، دیگر پروژه ها و نمونه کارهایی است که شما میتوانید با مشاهده و تماس با ایشان، از کیفیت وبسایت و خدمات پس از فروش ایشان مطلع گردید.
از سویی دیگر، همانطور که در قبل تر نیز عنوان شد، قیمت طراحی سایت، موضوعی کیفی است بدین معنی که ممکن است شما برای طراحی یک وبسایت با امکانات مشابه، از دو شرکت مختلف، قیمت های مختلفی دریافت نمایید. اما در این جا، هوش و اطلاعات شماست که به کارتان می آید و شما را از مشکلات احتمالی مصون میدارد. چرا که نه قیمت ارزان میتواند شما را از ارائه خدمات مطلوب بهره مند سازد و نه قیمت گران، تضمینی بر ارائه کیفیت بالا است. بنابراین شناخت شرکت طراحی سایت مورد نظر، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که میتوانید در صورت نیاز از خدمات مشاوره ای طراحی وبسایت بهره مند شوید.
چرا که بسیارند شرکت هایی که تنها هدف ایشان، جذب مشتری است و با ارائه قیمت های نازل، پروژه را به هر قیمتی دریافت میکنند و پس از اینکه خیالشان از بابت بستن قرارداد با وی راحت شد، خدمات مطلوبی به وی ارائه نداده و از بی اطلاعی مشتری سوء استفاده میکنند. همچنین هستند شرکت های طراحی سایتی که با استفاده از برندینگ خود و نامِ مطرحشان، نسبت به ارائه قیمت های نجومی اقدام میکنند و مشتری در انتظار دریافت خدماتی متفاوت، به یک سراب بی انتها رهسپار میشود.
همچنین ارائه برخی از خدمات و کیفیت ارائه آن ها از دید کاربر مخفی است و زمانی کاربر متوجه عدم کارایی آن ها خواهد شد که دیر شده و بروز این مشکلات، خسارات جبران ناپذیری به بدنه وبسایت خواهد کرد. به عنوان مثال استفاده از عکس های بسیار بزرگ و با کیفیت بالا، موجب زیبایی بسیار زیاد وبسایت میشود اما در کنار آن موجب لطمه وارد آوردن به سئو یک سایت خواهد شد. چیزی که از دید کاربر مخفی است و مشتری تنها ظاهر زیبای وبسایت را میبیند و از مشکلاتی که برای وبسایت در آینده رخ خواهد داد بی اطلاع است. همین نکات ریز و مبتی بر تجریبات یک شرکت طراحی سایت است که تعیین کننده قیمت نهایی طراحی وبسایت است. بنابراین مهم است که بدانید در ازای برخورداری از چه خدماتی قرار است هزینه نمایید و تضمین ارائه این خدمات چه خواهد بود .
اما بطور کلی برآورد قیمت طراحی سایت، با در نظر گرفتن برخی از نکات امکان پذیر است. در ادامه به ذکر چندی از مهم ترین عوامل موثر در قیمت طراحی سایت خواهیم پرداخت؛
• شرکت مجری و اعتبار آن
اعتبار و سابقه کاری شرکت طراحی سایت، یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی طراحی وبسایت است. اما توجه داشته باشید که قیمت بالا به معنی ارائه خدمات مطلوب نیست و در برخی نکات، شرکت مجری با توجه به مشتریان بسیار زیادی که دارد، فرصت ارائه خدمات مطلوب را ندارد. بنابراین بهتر است در کنار توجه به سابقه کاری شرکت مورد نظر، به مشتریان سابق و فعلی ایشان و میزان رضایت مندی ایشان توجه داشته باشید.
• نوع وبسایت مورد نظر
طراحی وبسایت، تنوع بسیاری دارد و میتوان با توجه به کارکرد آن، به انواع سایت وبلاگی، شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، آموزشی، خبری و … اشاره نمود. زیرا هر سایت بنا بر نوع کاربری و خدماتی که ارائه میدهد امکانات خاص خود را مطالبه میکند.
• امکانات مورد نیاز در وبسایت
امکاناتی که کاربر از وبسایت خود انتظار دارد، عاملی تعیین کننده در قیمت نهایی وبسایت است. بدین منظور لازم است تا در حین بستن قرارداد، تمامی امکانات مورد نظر یک به یک و به شکلی کاملا واضح و بدون ابهام در قرار داد ذکر شده تا به شکلی دقیق مورد طراحی و اجرا قرار گیرند.
• گرافیک وبسایت
گرافیک وبسایت یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی وبسایت است. بدین معنی که لازم است طراحی UI وبسایت به گونه ای باشد که کاربر در کوتاهترین زمان ممکن به هدف خود برسد و گرافیک شلوغ وبسایت مانع از مرور و ترک سایت توسط کاربر نشود.
• مدت زمان مورد نیاز
در برخی موارد، کارفرما مدت زمانی اندک برای تحویل پروژه دارد که این عامل، مسیر کلی طراحی سایت و قیمت نهایی آن را مشخص میکند. بر این اساس بهتر است از سیستم های مدیریت محتوا استفاده نموده که از قیمتی ارزان تر نسبت به سایت های کدنویسی شده برخوردارند. اما گاهی کارفرما نیاز به نوعی از خدمات دارد که اعمال آن ها تنها با استفاده از روش کدنویسی امکان پذیر است. بدین ترتیب میتوان با اعمال مدتی زمان و همچنین هزینه ای بیشتر، نسبت به دریافت هرچه سریعتر پروژه مورد نظر اقدام نمود.
• بستر طراحی سایت
به منظور طراحی سایت، استفاده از دو روش استفاده از سیستم های مدیریت محتوا و روش کدنویسی مرسوم است که در هر یک از این روش ها، قیمتی متفاوت برای طراحی در نظر گرفته خواهد شد. بطور معمول، استفاده از سیستم های مدیریت محتوا، قیمتی پایین تر از روش طراحی سایت با استفاده از کد نویسی دارد.
• خدمات هاست و دامین
استفاده از خدمات هاست و دامین، جزو مواردی است که بر عهده مشتری است و مشتری میتواند بنا بر نیاز خود یکی از خدمات مطلوب و مورد نظر خود را خریداری نماید. به عنوان مثال استفاده از دامین هایی با پسوند IR / COM / CO / NET و … وجود دارند که از این میان قیمت دامین هایی با پسوند IR دارای کمترین قیمت و دامین هایی با پسوند CO دارای بالاترین قیمت هستند. همچنین، استفاده از هاست، با توجه به حوزه کارکرد وبسایت و میزان اطلاعاتی خواهد بود که قرار است در بستر وبسایت به نمایش درآید. هرچه اطلاعات مورد نظر بیشتر باشد، نیاز به هاست بالاتر و به دنبال آن هزینه ای بیشتر خواهید بود.
• خدمات پشتیبانی
در حالت معمول، شرکت های طراحی سایت، نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی به کاربر، پس از اتمام پروسه طراحی سایت اقدام میکنند و این خدمات به شکل رایگان و در مدت زمانی مشخص صورت میپذیرد. اما ممکن است پس از اتمام مدت زمان مشخص، کارفرما مایل به ادامه سرویس دهی بوده و نیاز به خدمات پشتیبانی باشد. در این زمان با پرداخت هزینه ای مشخص، نسبت به دریافت خدمات پشتیبانی اقدام خواهد نمود.
• خدمات تولید محتوا
ارائه خدمات تولید محتوا، یکی از نکاتی است که در صورت نیاز، میتوان از شرکت طراح سایت درخواست نمود. چرا که تولید محتوا بر عهده کارفرما بوده و شرکت طراح وبسایت هیچگونه وظیفه ای نسبت به ارائه خدمات تولید محتوا ندارد. اما در صورت لزوم میتوان با پرداخت هزینه ای مشخص، نسبت به دریافت خودمات تولید محتوا که همان طراحی تصاویر، فیلم، متن و … است، برای وبسایت مورد نظر اقدام نمود.

قیمت طراحی سایت با PHP

طراحی سایت با استفاده از روش کدنویسی که با استفاده از زبان PHP صورت میپذیرد، یکی دیگر از روش های مرسوم در طراحی وبسایت است که با استفاده از این روش، سایت به شکل صفر تا صد و بر طبق خواسته و نظر کارفرما مورد طراحی و اجرا قرار میگیرد. قیمت طراحی سایت با PHP نسبت به دیگر روش های طراحی سایت، از قیمتی بالاتر برخوردار بوده و علت آن، تخصصی بودن روش کدنویسی و طولانی تر بودن فرایند اتمام پروژه است. از مهمترین عواملی که کارفرما تمایل به برخورداری از روش طراحی سایت با استفاده از کدهای PHP دارد، اختصاصی بودن وبسایت، امکان اعمال هر نوع تغییر و امنیت بالای سایت است.

قیمت طراحی سایت با PHP

قیمت طراحی سایت با PHP

اما قیمت طراحی سایت با PHP مستلزم مشخص نمودن دقیق خواسته ها از وبسایت است. بدین معنی که لازم است تمامی عملکردهای سایت و جزئیات به شکلی دقیق ذکر شود. چرا که در برخی موارد، اعمال یک خواسته جزئی مستلزم یک هفته کدنویسی است. چیزی که کاربر از آن با نامِ “یه فرم ساده است!” یاد میکند!!!
علاوه بر این، کارکرد سایت نیز بر قیمت تمام شده وبسایت تاثیر گذار است. به عنوان مثال، قیمت یک وبسایت فروشگاهی، بالاتر از قیمت طراحی سایت شرکتی است.
پر واضح است که عامل تاثیر گذار بر قیمت وبسایت نظیر: طراحی قالب، طراحی UI، خدمات تولید محتوا، پشتیبانی وبسایت، هاست و دامین، امکانات مورد نیاز، سئو فرندلی بودن و بسیاری از عوامل جزئی دیگر در تعیین دقیق تر قیمت نهایی طراحی وبسایت تاثیر گذار خواهند بود. بنابراین لازم است تا پیش از درخواست قیمت دقیق طراحی سایت، توقعات و نیازهایی که قرار است از طریق وبسایت برطرف شود را به شکلی دقیق مشخص نمایید.

 

قیمت طراحی سایت با لاراول

لاراول یکی از فریم ورک های زبان برنامه نویسی PHP است که از محبوبیت بسیاری در نزد برنامه نویسان و طراحان سایت برخوردار است. استفاده از لاراول در:
• انواع سایت شرکتی و تجاری
• انواع سایت فروشگاهی
• پورتال های اطلاع رسانی
• API یا وب سرویس ها
مرسوم است و با استفاده از آن میتوان یک سایت را با قالبی کاملا اختصاصی مورد طراحی قرار داد. سرعت عمل لاراول یکی از عوامل بسیار مهم در محبوبیت آن است چرا که این امر موجب بهبود سئو و رتبه سایت در موتورهای جستجو خواهد شد. علاوه بر سرعت، لاراول از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. بر همین اساس، مشتریان بسیاری تمایل دارند تا سایت ایشان با استفاده از فریم ورک لاراول مورد طراحی و اجرا قرار گیرد.
اما سوال مهم در سفارش طراحی سایت با استفاده از این فریم ورک این است که قیمت طراحی سایت با لاراول چگونه مورد محاسبه قرار میگرد.
از آنجاییکه سایت هایی که با استفاده از لاراول طراحی میشوند، امکانات خاص و قالبی اختصاصی دارند، لازم است تا برای محاسبه قیمت نهایی طراحی سایت، جزئیات مورد نظر به درستی مشخص شوند. بر همین اساس و با معین شدن خواسته ها و جزئیات دقیق، میزان زمان مورد نیاز برای طراحی سایت تخمین زده شده و پس از آن قیمت اعلام خواهد شد. بنابراین میتوان گفت که قیمت دقیقی برای اجرای این نوع سایت ها وجود ندارد و تمامی هزینه ها، بر اساس خواسته مشتری و امکانات سایت مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

خوش قیمت ترین شرکت طراحی سایت

خوش قیمت ترین شرکت طراحی سایت

خوش قیمت ترین شرکت طراحی سایت

سایت شما ویترین شماست بنابراین برای هرچه بهتر دیده شدن کسب و کارتان، لازم است تا به این ویترین توجه نموده و به بهترین شکل ممکن نسبت به طراحی آن اقدام نمایید.اما برخورداری از هر خدماتی، مستلزم هزینه کرد است. موضوعی که در دنیای امروز و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین لازم است تا در میان تکثر شرکت های خدمات دهنده طراحی سایت، به دنبال سایتی باشید که از میان تمامی انتخاب ها توانایی ارائه بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت را ارائه دهد. اما خوش قیمت ترین شرکت طراحی سایت کدام است و چگونه میتوان چنین شرکتی را از میان انتخاب های متعدد مورد انتخاب قرار داد؟

پیش از هر چیزی لازم است تا به این نکته توجه داشته باشید که در حوزه طراحی سایت، نباید به دنبال قیمت پایین بود چرا که در صورتیکه بخواهید در هر شرایطی از قیمت بکاهید، در نهایت سایتی با کمترین استانداردها شامل حالتان خواهد شد و در مدت زمانی بسیار کوتاه ملزم به باز طراحی و پرداخت هزینه ای مجدد خواهید شد. بنابراین برای طراحی سایت باید به دنبال هزینه ای معقول در کنار کیفیتی مطلوب بود.
ما در کرگدن کمترین قیمت را ارائه نمیدهیم، اما به شما تضمین ارائه خدماتی برتر و با برترین استانداردهای روز دنیا را خواهیم داد.
ارائه قیمت مناسب در کنار کیفیتی مطلوب مستلزم برخورداری از بسترهای لازم مانند دانش به روز، همکاری با طراحان و مهندسانی که بطور مستقیم با شرکت همکاری داشته و سابقه فعالیت طولانی مدت در بستر طراحی انواع وبسایت است که ما در کرگدن از تمامی این استانداردها برخورداریم.

 

تاثیر هاست و دامنه در قیمت طراحی سایت

به منظور طراحی سایت نیاز به فراهم آوردن بسترهای آن که همان هاست و دامین است داریم. اما برای خرید هاست و دامین، بنا بر نیاز و بودجه مورد نظرمان میتوانید نوع خدمات هاست و دامین را مشخص نماییم. بر همین اساس لازم است تا بدین سوال پاسخ دهیم که تاثیر هاست و دامنه در قیمت طراحی سایت چگونه است؟
سالیان متمادی به دلیل عدم رشد تکنولوژی های مرتبط با اینترنت و عدم وجود زیر ساخت های دیتاسنتر، نیاز به استفاده از خدمات هاست خارجی بود و برای استفاده از هاست لازم بود تا از شرکت های خارجی میزان فضای مورد نیاز را برای یک سال اجاره نمود. اما با گذشت زمان و تجهیز امکانات مورد نیاز، بسیاری از شرکت های داخلی اقدام به فروش این بستر نمودند و بسیاری از صاحبین سایت ها، اقدام به منتقل نمودن هاست خود بر روی هاست های داخلی نمودند. سرویس های داخلی دارای مزایا و معایبی بودند که عبارتند از:
مزایای هاست داخلی
• عدم امکان فیلترینگ و یا تحریم های خارجی
• سرعت لود بالای وبسایت به دلیل فاصله اندک میان میزبان وب و کاربر نهایی
معایب هاست داخلی
• زیر ساخت و پورت های ضعیف و در نتیجه سرعت پایین پورت ها
• پهنای باند گران به دلیل محدودیت در نگهداری سرویس ها
اما در کنار در نظر گرفتن تمامی این معایب و مزایا، قیمت است که تعیین کننده و انتخاب یکی از انواع هاست داخلی و یا خارجی است. از آنجاییکه هاست های خارجی با استفاده از ارزهای رایج مورد خرید واقع میگردند، قیمت هاست خارجی نسبت به هاست داخلی بالاتر است. بنابراین در صورتیکه نیاز به خرید هاستی ارزان دارید، لازم است تا از انواع داخلی آن بهره مند گردید. اما در صورت نیاز به کیفیت بالا و سرعت لود وبسایت، بهتر اسنت از هاست های خارجی بهره مند گردید.
دامین از دیگر اِلِمان های تاثیر گذار بر قیمت نهایی طراحی سایت است. توجه داشته باشید که انتخاب یک نام مناسب برای سایت خود، میتواند در برندینگ شما تاثیر گذار باشد. اما انتخاب نام دامین علاوه بر انتخاب بدنه اصلی و نام دامنه، نیاز به توجه خاص به پسوند دامنه دارد. موضوعی که تعیین کننده قیمت دامنه خواهد بود. پسوندهای مختلفی برای نام دامنه مورد استفاده قرار میگرند که مشتری بر اساس نوع کاربر سایت مورد نظر خود، اقدام به خریداری یکی از این انواع میکند. به عنوان مثال در صورتیکه شرکت شما تنها در داخل ایران فعالیت دارد، بهتر است از دامنه .IR که از قیمتی ارزان برخوردار است استفاده نمایید. اما در صورتیکه کسب و کار شما در خارج از کشور نیز مطرح است، لازم است تا از دامنه ای با پسوند .COM بهره مند گردید. در حال حاضر پسوند .IR دارای کمترین قیمت و پسوند .CAMP دارای بالاترین قیمت برای ثبت دامنه هستند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا در جهان است که در بین طراحان سایت از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. این CMS به شکل منبع باز ارائه شده و افراد در سراسر دنیا میتوانند با اصلاح کدهای آن، نسبت به ارتقای این سیستم مدیریت محتوا کمک نمایند. وردپرس علاوه بر امکانات بی نظیری که در خود جای داده، امنیت بسیار بالایی نیز دارد؛ موضعی که طراحان وبسایت را ترغیب به استفاده از آن میکند. زیرا امنیت موضوعی اجتناب ناپذیر در طراحی یک وبسایت است. همچنین با برخورداری از افزونه های بی شماری که دارد، امکان هرگونه تغییر و اضافه نمودن امکانات مورد نظر کاربر را در خود جای داده است. بر همین اساس شخصی سازی نمودن وبسایت برای کاربر بسیار آسان است؛ به شرطیکه طراح وبسایت با افزونه آشنایی کامل را داشته و استفاده از آن را از نظر امنیت و کاراییِ وبسایت تضمین نماید. بنابراین اضافه نمودن افزونه ها، به تعداد بسیار و افزونه های ناشناس، کاری غیر عاقلانه است و لازم است در استفاده از افزونه ها جانب احتیاط را بکار برد و از نقطه نظرات طراح وبسایت استفاده نمود.
اما قیمت طراحی سایت با وردپرس، به موارد مختلفی بستگی دارد که قبل تر به برخی از مهمترین این عوامل اشاره نموده ایم. اما علاوه بر این موارد میتوان به عوامل تاثیر گذاری که در ادامه به ذکر آن ها خواهیم پرداخت، نیز اشاره نمود؛

قیمت طراحی سایت با وردپرس
• نوع قالب وبسایت: در حوزه طراحی سایت با استفاده از وردپرس، در اغلب موارد از قالب های اماده استفاده میشود که از نظر هزینه و تسریع فرایند طراحی، به صرفه است. اما کارفرما باید ریسک تکراری بودن وبسایت خود و همچنین سئو ناپذیر بودن آن را بپذیرد. اعمال تغییرات مورد نظر کاربر، با استفاده از افزونه ها امکان پذیر بوده و ممکن است به شکل کامل بر نظر مشتری منطبق نباشد. علاوه بر این، بکارگیری برخی افزونه ها موجب تاثیر منفی بر سایت و امنیت آن خواهد شد. روش دیگر اما، استفاده از قالب های اختصاصی است که کدنویسی آن به شکل صفر تا صد توسط تیم برنامه نویس صورت پذیرفته و شرکت طراح میتواند، طرح مورد نظر مشتری را به شکل کامل پیاده سازی نماید.
• نوع سایت: سایت ها انواع مختلفی دارند که با توحه به کارکرد آن ها میتوان به انواع سایت های وبلاگی، شرکتی، فروشگاهی، خبری، آموزشی و … اشاره نمود. هر یک از این انواع، مستلزم اعمال برخی از جزئیات است که بر قیمت نهایی وبسایت تاثیر گذار است.
طراحی انواع سایت وردپرسی در تیم کرگدن، تنها با استفاده از قالبی اختصاصی صورت پذیرفته و کارفرما میتواند هر نوع خدمات و ظاهری را که از سایت خود در نظر دارد را بر روی آن اعمال نماید. این شرکت با استفاده از تجربیات و دانش خود قادر است پاسخگوی هر نوع خواسته ای از سوی کاربر بر روی وبسایت مورد نظر خویش باشد.
ما طراحی، زیبایی، کارایی و امنیت وبسایت شما را تضمین میکنیم…!

 

قیمت مناسب برای طراحی سایت فروشگاهی

یکی از روش های دریافت قیمت طراحی سایت فروشگاهی، جستجو در موتورهای جستجو و اخذ قیمت از سایت ها و شرکت های مختلف است. در این صورت متوجه خواهید شد که اختلاف قیمت فاحشی در بین انواع شرکت های ارائه دهنده خدمات به منظور طراحی انواع سایت فروشگاهی وجود دارد. اما سوال اینجاست که چگونه میتوان قیمت مناسب برای طراحی سایت فروشگاهی را دریافت نمود و دسترسی به شرکت اراده دهنده این خدمات کدام است؟
بنابراین پر واضح است که برای ارائه خدمات طراحی سایت فروشگاهی، هیچگونه تعرفه ثابتی وجود نداشته و هر شرکت بنا بر میل و استانداردهای خود اقدام به اعلام قیمت طراحی مینماید.
اما برای دریافت قیمت مناسب طراحی انواع سایت فروشگاهی، لازم است تا پیش از هر چیزی، نسبت به اعلام دقیق جزئیات مورد نیاز خود از سایت اقدام نموده و آن را در اختیار شرکت مورد نظر قرار دهید. چرا که در صورت عدم اعلام جزئیات، قیمتی دریافت نموده و پس از اعلام جزئیات مورد نظرتان ممکن است با تغییر قیمت بسیار زیادی مواجه گردید. بنابراین با این تفکر که “اضافه نمودن یک فرم که چیزِ زیادی نیست!” خواسته های خود را محدود نکرده و تمامی آنچه در ذهن دارید را بر روی کاغذ پیاده نمایید.
پس از این مرحله لازم است تا نسبت به دریافت قیمت از شرکت های طراحی سایت اقدام نموده و بهترین قیمت را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که ارائه قیمت ارزان به معنای کیفیت مناسب نیست. بنابراین توجه داشته باشید که دام شرکت هایی که اقدام به ارائه قیمت های نازل میکنند نیافتید. چرا که ارائه برخی از خدمات نامطلوب و ارزان قیمت، در ابتدای کار مشخص نشده و به عنوان مثال پس از تحویل پروژه متوجه خواهید شد، شرکت مذکور از هاستینگی نامعتبر برای بستر سایت شما استفاده نموده. آنجاست که دیگر کاری از دستتان برنمیاید و لازم است تا با هزینه ای مجدد هاست خود را به شرکتی دیگر منتقل نمایید.
اما در صورتیکه اطلاعات شما از سایت و طراحی انواع سایت فروشگاهی محدود است، چگونه میتوان شرکتی مناسب را یافت که قابل اطمینان باشد؟! پاسخ بدین سوال روشن است. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وبسایت های مشتریان قبلی و مشاهده نمونه کارهای قبلی این شرکت ها و همچنین تماس با شرکت هایی که پیش از این از خدمات شرکت مذکور استفاده نموده اند، نسبت به اطلاع از ارائه کیفیت خدمات مطلوب از جانب شرکت طراحی سایت مورد نظرتان اطمینان حاصل فرمایید. پس از آن با خاطری آسوده نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت مذکور اقدام نمایید.
شرکت کرگدن با تکیه بر سابقه بیش از یک دهه فعالیت در حوزه طراحی انواع سایت فروشگاهی و با ارائه صدها نمونه کار از سایت های فروشگاهی، توانسته گوی سبقت را در ارائه کیفیت و خدمات مطلوب در حوزه طراحی انواع سایت فروشگاهی از سایر همکاران خود ربوده و انواع سایت فروشگاهی را با استفاده از روش های طراحی سایت با وردپرس و قالب اختصاصی، طراحی سایت با PHP و لاراول، بر طبق نظر و کاملا مطابق با سلیقه مشتری و با برخورداری از بالاترین استانداردهای روز دنیا طراحی نماید.
لازم به ذکر است که تمامی سایت های طراحی شده در این شرکت از گارانتی 5 ساله فنی و کیفی برخوردار است و این موضوع یکی از افتخارهای کرگدن در ارائه خدماتی مطلوب و استاندارد است.

 

قیمت مناسب برای طراحی سایت شرکتی

در صورتیکه شما نیز نیاز به طراحی یک سایت شرکتی دارید، میتوانید با سرچ در گوگل و تماس با شرکت های مختلفی که در این بستر فعالیت دارند اقدام نمایید. اما نکته ای که وجود دارد این است که برای طراحی سایت شرکتی، قیمتی دقیق وجود ندارد و لازم است تا از میان صدها شرکت، بتوانید قیمت مناسب برای طراحی سایت شرکتی مورد نظرتان را پیدا نمایید.
اما نکته ای که در حوزه طراحی سایت شرکتی باید بدان توجه داشت این است که سایت شما به عنوان ویترین شما در نزد کاربر نمود خواهد کرد و هرچه سایت شما از امکانات بهتر و جلوه زیباتری برخوردار باشد، وجهه شما در نزد کاربر بالاتر خواهد رفت. پر واضح است که هرچه بیشتر سرمایه گذاری نموده و جزئیات بیشتری را به سایت خود اضافه نمایید، کاربری آن بالاتر رفته و برداشتی که از سایت خواهید داشت، بیشتر خواهد بود.
بنابراین پیش از هر چیز لازم است تا خصوصیات و انتظاراتی که از وبسایت خود دارید را بطور دقیق و کامل عنوان نموده و پس از آن نسبت به اخذ قیمت اقدام نمایید. لازم به ذکر است که برای برخورداری از خدماتی مطلوب لازم است تا از کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت مذبور، اطمینان حاصل نمایید. بدین منظور میتوانید با مشاهده نمونه کارهای قبلی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت نسبت به اطلاع از کیفیت ارائه شده توسط ایشان اطمینان حاصل نمایید.
پس از آن لازم است تا نسبت به مشخص نمودن روش طراحی سایت مورد نظر اعم از استفاده از سیستم های مدیریت محتوا و یا روش کدنویسی اقدام نمایید چرا که هر یک از این روش ها دارای قیمتی متفاوت از یکدیگر هستند.
ظاهر وبسایت و تعداد صفحات مورد نظر، از دیگر مواردی است که تعیین کننده قیمت نهایی پروژه است و لازم است تا نسبت به اعلام جزئیات دقیق این صفحات اقدام نمایید.
اما همانگونه که در قبل تر نیز عنوان نمودیم، ارائه قیمت برای طراحی سایت شرکتی موضوعی سلیقه ای است و نمیتوان برای آن قیمتی واحد را در نظر گرفت. کمااینکه متاسفانه برخی از همکاران ما در حوزه طراحی سایت، از غفلت مشتری سوءاستفاده نموده و خدماتی نازل و ارزان قیمت و بی کیفیت را به وی ارائه میدهند. بنابراین توجه داشته باشید که قیمت دریافتی بابت ارائه چه نوع خدمات و با چه کیفیتی است.
بدین منظور و برای اطلاع از کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت مورد نظر میتوانید با مشاهده نمونه کارها و وبسایت هایی که پیش از این توسط شرکت مورد نظرتان مورد طراحی و اجرا واقع شده اند اقدام نموده و از کیفیت سایت نهایی، اطمینان حاصل نمایید.

 

حدود قیمت طراحی سایت شرکتی

ارائه خدمات طراحی سایت توسط شرکت های مختلفی صورت میپذیرد و بر همین اساس ، شرکت های مجری بنا بر سابقه فعالیت ،استانداردها ، نوع خدمات ارائه شده و … نسبت به اعلام قیمت طراحی سایت شرکتی اقدام میکنند. این قیمت ها بر اساس جزئیات مورد نظر کاربر و نوع عملکردهایی است که از سایت توقع داریم.بنابراین جزئیات دقیق است که قیمت نهایی را مشخص میکند.اما از آنجاییکه قیمت حرف اول و آخر در خرید یک خدمت را میزند ، لازم است تا مشتری پیش از اتخاذ هرگونه تصمیمی نسبت به اطلاع از حدود قیمت طراحی سایت شرکتی اقدام نماید.
در صورتیکه بودجه شما اندک است میتوانید با اعلام آن به شرکت مجری نسبت به استفاده از خدماتی که قیمت کمتری دارند اقدام نمایید.
به عنوان مثال ممکن است شما برای طراحی سایت شرکتی مورد نظرتان ، بودجه مجدودی داشته باشید.بدین منظور میتوانید با استفاده از پلتفرم وردپرس و با دامنه IR هاست 500 گیگابایت ، سایت خود را طراحی نموده و با اعمال جزئیاتی اندک ، نسبت به راه اندازی سایت خود اقدام نمایید.

حدود قیمت طراحی سایت فروشگاهی
اما اعمال جزئیات بیشتر و استفاده از متدهای برنامه نویسی ، مستلزم در نظر گرفتن بودجه ای بیشتر است و هرچه انتظارات ما از سایت و طراحی سایت شرکتی مورد نظرمان بالاتر رود ، قیمت تمام شده برای طراحی و اجرای سایت بالاتر خواهد رفت.
قیمت طراحی سایت شرکتی بنا بر انتظارات و اِلِمان های بکار رفته در بدنه وبسایت از 4 میلیون تومان شروع و به بیش از 50 میلیون تومان خواهد رسید.
به عنوان مثال در صورتیکه میزان بودجه شما اندک باشد ، میتوان با استفاده از بستر وردپرس و با دامنه IR و هاستی معادل با 500 گیگ و با برخورداری از صفحات :خانه ،وبلاگ، تماس با ما و درباره ما با طراحی و قالبی اختصاصی و پشتیبانی 6 ماهه برخوردار شد.
پر واضح است که هرچه انتظارات شما از سایت بالاتر باشد ، بر این قیمت اضافه خواهد شد.
همچنین ارائه خدماتی همچون طراحی تصاویر و بنرهای وبسایت ، تولید محتوا ، سئو ، پشتیبانی طولانی تر و … بر قیمت نهایی طراحی سایت شرکتی اضافه خواهد نمود.

حدود قیمت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی یکی از انواع سایت ها است که نسبت به سایر سایت ها از قیمت بالاتری برخوردار است چرا که ورود اطلاعات گاهی بی شمار (مانند دیجی کالا) و حفظ امنیت سایت به علت تراکنش هایی که در بستر سایت اتفاق می افتد از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. اما شما به عنوان کاربر لازم است تا به منظور شروع کار از حدود قیمت طراحی سایت فروشگاهی اطلاع حاصل نمایید و پس از آن اقدام به طراحی یک سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود نمایید.
حدود قیمت طراحی سایت فروشگاهی در صورتیکه تعداد محصولات شما اندک باشد و کمتر از 50 عدد باشد، از قیمتی معادل 6 میلیون تومان شروع شده و در اینصورت از خدماتی همچون استفاده از بستر وردپرس، برخورداری از صفحات: اصلی/ وبلاگ/ فروشگاه/ تماس با ما/ درباره ما، پشتیبانی 6 ماهه، ورود اطلاعات 50 عدد از محصولات و گارانتی 5 ساله فنی و کیفیت برخوردار خواهید شد. پر واضح است که هرچه میزان خدمات مورد نظر شما از سایت بیشتر باشد. نیاز به اعمال جزئیات بیشتری داشته باشید، بر این قیمت افزوده و تا بیش از 80 میلیون تومان ارتقا خواهد یافت.

 

موارد تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت

با فراگیر شدن سایت ها و لزوم استفاده از آن ها، افراد و شرکت های بسیاری اقدام به طراحی انواع سایت نمودند. اما نکته ای که برای تمامی کارفرماها حائز اهمیت است، قیمت انجام پروژه های طراحی سایت است. بر همین اساس لازم است به عنوان کارفرما، پارامترهای تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت را شناخته تا با شناختی بیشتر نسبت به انعقاد قرارداد طراحی سایت خود را شرکت و یا فرد مجری اقدام نمایید. در ادامه به ذکر برخی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت اشاره خواهیم نمود؛

 

• عامل و مجری طراحی سایت
این نکته که سایت شما توسط چه شخص و یا شرکتی مورد طراحی قرار میگیرد بسیار مهم است. افراد بسیاری در حوزه طراحی سایت فعالیت دارند که پروژه ها را بصورت فریلنسری دریافت نموده و پروژه ها را بصورت فردی مورد طراحی و اجرا قرار میدهند. در اغلب موارد در صورت طراحی سایت توسط چنین افرادی، مبلغ طراحی سایت مورد نظر شما پایین تر از زمانی است که پروژه توسط یک شرکت انجام شود. اما این روش مشکلات احتمالی را در پی خواهد داشت. به عنوان مثال عدم تنظیم قرارداد رسمی، شما را در هیچ یک از حقوق خود یاری نخواهد کرد و در صورت قصور و عدم تکمیل پروژه و یا عدم تحویل آن، کارفرما با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد. در مقابل اما شرکت های طراحی سایت قرار دارند که با استفاده از خدمات این شرکت ها میتوانید سایت مورد نظر خودتان را به اینگونه شرکت ها واگذار نمایید. اما در این مورد نیز لازم است تا با احتیاط قدم بردارید. چرا که در هنگامی که به دنبال شرکت طراح سایت در موتورهای جستجو، سرچ میکنید، با لیستی از شرکت های مجری برخورد خواهید نمود که ممکن است رتبه دار بودن آن ها در لیست نتایج برتر گوگل، به معنی برتر بودن آن ها نباشد و با سئو به نتایج برتر گوگل ارتقا یافته و حضور آن ها در بالای لیست موقتی باشد. بنابراین مراقب باشید تا به دام برخی از شرکت هایی که نام و نشان دارند نیافتید چرا که در برخی از این شرکت ها، مشتری هزینه قرارداد با یک شرکت برند را میپردازد و در انتها سایتی با کیفیت دیگر شرکت های طراحی سایت را تحویل خواهد گرفت. علاوه بر این متاسفانه در برخی از شرکت های برند، ارائه خدمات با کیفیت پایین تر و در مدت زمان بیشتری صورت میپذیرد که این موضوع ناشی از تعداد زیاد پروژه هایی است که در دست دارند. بنابراین قبل از هرچیز، لازم است از کیفیت نهایی سایت مورد نظر و امکان برخورداری از حقوق قانونی خود مطمئن شوید و سپس اقدام به انعقاد قرارداد نمایید.
• پلتفرم مورد استفاده
استفاده از پلتفرم مناسب در طراحی سایت، در قیمت نهایی آن موثر خواهد بود. طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا و یا دروپال از قیمت کمتری نسبت به طراحی سایت با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP و لاراول برخوردار است. اما اینکه کدامیک از پلتفرم ها را برای طراحی سایت مورد نظر مورد استفاده قرار دهید، کاملا به امکانات و جزئیات سایت مورد نظر بستگی خواهد داشت. چرا که استفاده از برخی جزئیات، تنها با استفاده از PHP امکانپذیر میباشد. همچنین عامل تعیین کننده دیگری که در استفاده از پلتفرم ها مطرح است، هزینه ای است که کارفرما قصد صرف آن را دارد. در صورت محدودیت بودجه، میتوان از CMS ها استفاده نمود. از دیگر عوامل تعیین کننده پلتفرم مورد استفاده، مدت زمان انجام پروژه است. در صورتیکه مدت زمان انجام پروژه اندک باشد، میتوان از روش استفاده از سیستم های مدیریت محتوا بهره برد که از قیمت پایین تری برخوردارند.
• قالب سایت
قالب سایت، بستری است که سایت بر روی آن سوار شده و جزئیات در محل مورد نظر، بدان اضافه میشوند. قالب ها به دو روش استفاده از قالب آماده و استفاده از قالب اختصاصی مورد استفاده قرار میگرند. استفاده از قالب های آماده به دلیل رایگان بودن آن ها از قیمت کمتری برخوردار است و شرکت مجری تنها هزینه کاستومایز نمودن و خدمات پشتیبانی از سایت را از مشتری دریافت خواهد نمود. از مشکلات این نوع از قالب ها میتوان به تکراری بودن ظاهر سایت با هزاران سایت دیگر در سراسر دنیا و عدم سئوپذیری آن اشاره نمود. در مقابل اما سایت هایی با قالب اختصاصی قرار دارند که قالب سایت بصورت کامل و از ابتدا بر طبق نظر مشتری مورد طراحی و اجرا قرار خواهد گرفت. اعمال هرنوع جزئیات به سایت به شرطیکه بر بدنه اصلی و امنیت سایت لطمه ای وارد نکند، امکان پذیر بوده و کارفرما میتواند با پرداخت هزینه ای بیشتر، نسبت به برخورداری از قالبی اختصاصی اقدام نماید.
• سرعت اتمام پروژه
سرعت اتمام یک پروژه به روش طراحی (استفاده از سیستم های مدیریت محتوا یا زبان های برنامه نویسی)، طراحی قالب سایت، جزئیات مورد نیاز بر بستر سایت، تعداد صفحات مورد نیاز و اضافه نمودن محتوای مورد نظر برای شروع به کار سایت بستگی دارد. اما در صورتی که کارفرما، نیاز به تسریع فرایند طراحی سایت داشته باشد، لازم است تا سایت مورد نظر با به کارگیری طراحان بیشتری در روند انجام پروسه، تسریع پیدا کند که این امر مستلزم هزینه ای مازاد بر قیمت پایه خواهد بود.
• هاست و دامین
هاست به بستر و فضایی گفته میشود که اطلاعات سایت بر روی آن قرار میگرد و هرچه اطلاعات مورد نظر بیشتر باشد، نیاز به هاست بیشتری است.
دامین به پسوندِ آدرس سایت گفته میشود و برخی از پرکاربردترین پسوند ها عبارتند از: IR / COM / CO / ORG که دامنه های IR از قیمتی پایین تر و دامنه هایی که از پسوند CO استفاده میکنند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
• خدمات تولید محتوا
تولید محتوای اصلی وبسایت بر عهده کارفرما است و لازم است کارفرما پس از دریافت اتود اولیه پروژه، کلیه مطالب مورد نیاز برای RUN نمودن پروژه را مانند عکس های مرتبط، متن درباره ما، متن تماس با ما، متن صفحات اصلی، عکس محصولات، مشخصات محصولات و … را در اختیار تیم طراح قرار دهد. اما در برخی موارد، مشتری توانایی تولید محتوای مورد نظر را نداشته و از شرکت طراحی درخواست تولید محتوا را دارد. بر همین اساس لازم است تا با پرداخت هزینه ای مازاد بر قیمت اولیه، نسبت به تولید محتوا توسط تیم طراح سایت اقدام نمایید.
• خدمات پشتیبانی
در حالت کلی ارائه خدمات پشتیبانی توسط شرکت های طراحی سایت، به شکل رایگان و در طول مدت زمانی مشخص که در قرارداد ذکر شده است، شامل حال مشتریان خواهد شد و این خدمات شامل: تضمین امنیت سایت، تضمین عملکرد بهینه سایت، آموزش پنل مدیریت و کار با سایت به مشتری و رفع ایرادات فنی احتمالی در سایت خواهد بود. همچنین اعمال برخی جزئیات که مستلزم طراحی مجدد نباشد نیز جزو خدمات پشتیبانی است. اما در برخی موارد مشتری نیاز به انجام خدمات پشتیبانی بیشتری دارد. به عنوان مثال مشتری تمایل به اضافه نمودن مدت زمان پشتیبانی از سایت را دارد، که اعمال این موارد مستلزم پرداخت هزینه ای بیشتر خواهد بود.

سوالات متداول

قیمت طرحی سایت چقدر است؟
هر کسی قیمت خودش را دارد ، شما باید شرکتی را پیدا کنید که بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما بدهد مانند شرکت طراحی سایت کرگدن!
قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است
قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرگدن به پارامتر های مختلفی بستگی دارد اما قطعا بهترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی را می توانید از ما بگیرید
قیمت طراحی سایت شرکتی چقدر است؟
بهترین قیمت طراحی سایت شرکتی را از کرگدن بخواهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×