الگوریتم کبوتر چیست

الگوریتم کبوتر چیست

الگوریتم کبوتر گوگل چیست و چگونه عمل می کند ، تاثیر الگوریتم کبوتر بر سئوی محلی کسب و کارها چیست و چگونه این الگوریتم می تواند باعث رشد رتبه یا کاهش و یا افزایش فروش کسب و کار ما گردد ؟
به تمام این سئوالات در مقاله الگوریتم کبوتر چیست پاسخ داده ام ، پس با من همراه باشید تا شما را به دنیای شیرین ، جذاب و ترسناک الگوریتم های گوگل ببرم.در این سفر کوتاه همراه من باشید.
به عنوان یک کسب و کار محلی، باید هر روز با جامعه محلی و مشتریان بالقوه خود، چه آنلاین و چه آفلاین، درگیر باشید. وقتی صحبت از فروش آنلاین می شود، جستجوی محلی این پتانسیل را دارد که شما را در معرض مشتریان جدید قرار دهد و رشد کسب و کار شما را تسهیل کند. این پتانسیل اخیراً با برداشتن گام‌های اساسی Google برای بهبود جستجوی محلی برای کاربران با معرفی الگوریتمی به نام Pigeon افزایش یافته است تا نحوه پاسخگویی آن به جستجوهای محلی را تغییر دهد.

جستجوی محلی چیست؟

جستجوی محلی به این اشاره دارد که چگونه موتورهای جستجو از الگوریتمی برای برگرداندن نتایج بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر استفاده می کنند. این نتایج با نتایجی که در سایر جستجوهای ارگانیک بازگردانده شده است متفاوت است.
هنگامی که یک جستجوی محلی انجام می‌دهید، Google نتایج را بر اساس موقعیت مکانی شما (با استفاده از آدرس IP شما از دسک‌تاپ و ردیابی موقعیت مکانی در دستگاه‌های تلفن همراه) و هدف پشت جستجوی شمانشان می دهد. حتی اگر مکانی مانند ایران را در جستجوی خود وارد نکنید، Google همچنان موقعیت جغرافیایی شما را هنگام نشان دادن نتایج در نظر می گیرد. برای مثال، اگر در ولیعصر تهران هستید و فقط « کافی شاپ » را جستجو کنید، کافی شاپ محلی منطقه ولیعصر در تهران را نشان می دهد.ما معمولا در جلسات مشاوره سئو ، یکی از چالش هایی که با آن روبرو هستیم ، این است که مشتری می خواهد طراحی سایت را در محله یا منطقه خود انجام دهد و برای همان مناطق هم در گوگل ، در صدر نتایج جستجو باشد

الگوریتم کبوتر چیست

گوگل الگوریتم های زیادی را تا به امروز معرفی کرده است مانند الگوریتم های پاندا، مگس خوار، پنگوئن و… و هرکدام از این الگوریتم ها کار مخصوص خود را انجام می دهند. به‌ روزرسانی Pigeon یکی از مهم‌ترین تغییرات در الگوریتم جستجوی محلی است و نحوه رتبه‌ بندی شرکت‌های محلی در جستجوی ارگانیک را تغییر داده است. آپدیت کبوتر اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و اولین بار بود که گوگل الگوریتم خود را به طور کامل برای افزایش تمرکز خود بر نتایج محلی دوباره طراحی کرد. این اولین به ‌روزرسانی بود که الگوریتم‌های اصلی Google را کاملاً متحول کرد تا تمرکز بر نتایج محلی را بیشتر کند. گوگل قصد داشت نتایج جستجوی محلی و نتایج وب را با هم جمع کند، و این کار هم انجام شد.

الگوریتم pigeon چیست
اهداف الگوریتم کبوتر

به طور خلاصه، این به روز رسانی به گونه ای طراحی شده است که نتایج جستجوهای محلی را برای کاربران مرتبط تر و دقیق تر کند. هنگام انتخاب یک سرویس خاص، ما نه تنها نظرات خوب را در نظر می گیریم، بلکه مکان خاصی را نیز در نظر می گیریم. تصور کنید می خواهید خوش هیکل شوید، به همین دلیل است که به دنبال یک باشگاه بدنسازی در نزدیکی خود هستید. با وارد کردن کلمه کلیدی “باشگاه تناسب اندام” در موتور جستجو و سپس شهر یا حتی منطقه خود، باشگاه های بدنسازی خاص را در یک مکان مشخص دریافت خواهید کرد، این کار توسط الگوریتم کبوتر انجام می شود.
این الگوریتم باعث شد که گوگل پارامترهای رتبه بندی فاصله و مکان خود را بهبود بخشد. این منجر به کاهش شعاع هر جستجوی محلی یا دریافت “hyperlocal” شده است. با کاهش شعاع جستجو، گوگل امیدوار است نتایج مرتبط تری را به کاربرنشان دهد. اعتقاد بر این است که با Pigeon، گوگل همچنین سعی کرده است که هم مناطق کوچکتر یک شهر را بهتر درک کند .مثلا شرکت طراحی سایت در خیابان انقلاب ، یا شرکت طراحی سایت در ولیعصر ، دو موضوع جداگانه است که ممکن است گوگل برای هرکدام ، با توجه به ارزش دامنه در آن منطقه ، نتایج مختلفی را بیاورد

تاثیر الگوریتم کبوتر بر سئو

گوگل الگوریتم کبوتر را با هدف افزایش رتبه لیست های محلی در نتایج جستجو ایجاد کرد. به ‌روزرسانی الگوریتم کبوتر بر جستجوهای محلی و جستجوهای مبتنی بر مکان تأثیر می‌گذارد. برخلاف قبل فاکتورهای الگوریتم کبوتر در رتبه بندی نتایج محلی مهم هستند. بنابراین، کسب‌وکارهای محلی اکنون باید انرژی و منابع بیشتری را در استراتژی‌های سئوی خود، چه در سایت خود و چه در سایر سایت‌های اینترنتی، سرمایه‌گذاری کنند.

اهمیت به ‌روزرسانی الگوریتم Pigeon

الگوریتم کبوتر گوگل با کاهش تکرار بین نتایج صفحه ارگانیک و ادغام شده کار می کند. الگوریتم Pigeon به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید بر اساس موقعیت مکانی خود پیدا کنید. هدف آن ارائه نتایج جستجوی مفید، مرتبط و دقیق تر برای جستجوهای محلی است. الگوریتم کبوتر گوگل مزایای زیادی را ارائه می دهد. یکی از بزرگ‌ترین به ‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل به خاطر نتایج جستجوی محلی پیاده‌سازی شد و کسب ‌وکارهای محلی معمولاً تأثیرات به‌ روزرسانی را در داده‌های تحلیلی وب‌سایت خود مشاهده می‌کردند. مطمئناً کاربران Google نیز این تأثیر را دیدند و این معمولاً به معنای تجربه جستجوی متفاوت و بهتر از نظر مشاغل محلی و اطلاعات مربوط به آن مشاغل بود.

زمان به روز رسانی الگوریتم کبوتر

این به‌ روزرسانی الگوریتم جستجوی Google که در تاریخ ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۴ یا در حدود ۲۴ جولای ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد و بلافاصله پس از آن توسط Search Engine Land به ‌روزرسانی “Pigeon” در نظر گرفته شد. هدف از این به‌روزرسانی الگوریتم کبوتر ارائه نتایج جستجوی محلی بهتر از طریق رتبه دادن به مشاغل محلی است که حضور ارگانیک قوی دارند. فرقی نمی کند کسب و کار شما بزرگ یا کوچک باشد شما می توانید به راحتی با الگوریتم کبوتر در نتایج محلی گوگل حضور پیدا کنید.
دقیقاً چه چیزی با به ‌روزرسانی الگوریتم کبوتر تغییر کرد
گوگل برای اینکه قابلیت‌های جستجوی محلی خود را بهبود ببخشد، صدها سیگنال رتبه‌ بندی را برای جستجوی Google و Google Maps افزایش داد. این امر به این معنی است که پارامترهای رتبه ‌بندی مکان و فاصله Google نیز برای ارائه بهتر نتایج محلی و مرتبط به کاربران براساس نزدیکی به آنها بهبود یافته است.

الگوریتم کبوتر برای صاحب کسب و کار به چه معناست؟

گوگل اکنون نتایج ارگانیک محلی کمتری را در صفحه اول نشان می دهد، این امر باعث شده تا رقابت بیشتری برای این رتبه بندی ها ایجاد شود. از زمان به‌روزرسانی Pigeon، کسب‌وکار شما ممکن است در رتبه‌بندی جستجو برای عبارات مختلف نوسان داشته باشد و شاید بر ترافیک شما تأثیر بگذارد. اگر برخی از کلمات کلیدی مورد نظر شما از بین رفته باشند، می تواند تاثیر قابل توجهی بر ترافیک ارگانیک سایت شما داشته باشد.
علاوه بر تمرکز بر ارائه خدمات عالی که فراتر از خدمات رقبای شما در منطقه محلی شماست، باید اطمینان حاصل کنید که SEO یا آژانس بازاریابی آنلاین شما تمام تلاش خود را برای بهینه سازی سایت شما برای Pigeon انجام می دهد. با انجام این کار، شانس بیشتری برای نمایش جستجوها در مناطق مرتبط خواهید داشت. محلی سازی آنلاین کلید موفقیت آنلاین یک تجارت است.

عوامل رتبه بندی الگوریتم کبوتر

• نزدیکی محل IP کاربر به آدرس فیزیکی یک کسب و کار.
• نزدیکی آدرس کسب و کار به مرکز شهر.
• اطلاعات HTML NAP (نام، آدرس، شماره تلفن) با اطلاعات NAP محلی Google Plus مطابقت دارد.
• سازگاری، کیفیت و کمیت نقل‌قول‌ها (فهرست کردن اطلاعات در دایرکتوری‌های محلی)
• Domain Authority.
• تعداد و کیفیت لینک ها
برای اینکه سایت شما به صورت محلی توسط الگوریتم کبوتر رتبه بندی شود، می توانید تغییرات در محل و همچنین سایر فعالیت های آنلاین را انجام دهید تا به این هدف کمک کنید:

روش بهینه سازی سایت برای الگوریتم کبوتر

محتوا
محتوا بسیار مهم است، به خصوص وقتی صحبت از الگوریتم کبوتر باشد. سایت شما به مقدار زیادی محتوای منحصربفرد و مختص به مکان نیاز دارد که بازدیدکنندگان آن را جالب و ارزشمند بدانند. با انجام این کار، متوجه خواهید شد که سایت شما لینک های با کیفیت بیشتری را به صورت محلی دریافت می کند.

کلمات کلیدی
کبوتر به مشاغل محلی که دارای کلمات کلیدی و نقل قول در منطقه محلی خود هستند، اهمیت بیشتری می دهد. هنگامی که به دنبال فرصت های محتوا هستید، تحقیقات کامل کلمات کلیدی در منطقه خود را انجام دهید (از برنامه ریز کلمات کلیدی Adwords استفاده کنید) سپس می توانید با جستجوهای محلی بالاتر و رقابت کمتر، ایده بهتری از آن عبارات به دست آورید.
صفحه نخست
مهم است که صفحه اصلی شما حاوی محتوای مفید و آموزنده برای کاربران باشد. این باید شامل اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی هستید، در کجا قرار دارید و چه خدماتی ارائه می دهید باشد.
در سراسر سایت توصیه می شود به شهر و منطقه محلی خود در سراسر سایت خود اشاره کنید تا به Google کمک کنید موقعیت کسب و کار شما را درک کند. این به ویژه در صفحات فرود محلی است. شما می توانید این کار را با استفاده از شرایط مکان در:
صفحه اصلی (یا صفحه فرود محلی) تگ های عنوان – شهر
تگ های H2/H3 – شهر/ شهر در صفحه اصلی (یا صفحه فرود محلی) تگ های H1/H2
Alt Tags در تگ های alt در صورت لزوم
URL ها شامل کلمه کلیدی جغرافیایی در URL وب سایت
معماری سایت
معماری سایت باید طوری باشد که ربات های گوگل توسط لینک ها به صفحاتی که مکان شما در آن بهینه شده اند، برسند. به همین خاطر اطمینان حاصل کنید که هر صفحه در سایت شما که صفحه محلی است قابل کراول و در هر سطح به خوبی بهینه شده باشد. شما می توانید با استفاده از لینک داخلی برای اشاره به صفحات محلی مرتبط کمک بگیرید.

 

 

تلفن شرکت سئو

Summary
الگوریتم کبوتر چیست
Article Name
الگوریتم کبوتر چیست
Description
کبوتر به مشاغل محلی که دارای کلمات کلیدی و نقل قول در منطقه محلی خود هستند، اهمیت بیشتری می دهد. هنگامی که به دنبال فرصت های محتوا هستید، تحقیقات کامل کلمات کلیدی در منطقه خود را انجام دهید
Author
Publisher Name
آژانس خلاقیت کرگدن
Publisher Logo
کرگدن سفید
نویسنده : کرگدن سفید گونه ای خاص و در حال انقراض از کرگدن ها که با بی توجهی بشر ، در حال انقراض و نابودی است.مهربان ، سخت کوش ، متعهد ، مسئولیت پذیر و کاربلد در بین کرگدن ها!
اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
×