طراحی سایت شرکتی ارزان

به اعتقاد ما ، آنچه اهمیت دارد ، وقت گذاشتن و صرف انرژی توسط شما برای وب سایت تان است و واقعا مهم نیست که از خدمات طراحی سایت شرکتی ارزان استفاده کرده باشید یا برای طراحی وب سایت خود 50 میلیون تومان هزینه کرده باشید!برخورداری از وبسایت برای هر نوع کسب و کاری لازم است چرا که در صورت استفاده از یک وبسایت برای شرکت خود، علاوه بر ارتباط موثر با مخاطبین تان میتوانید هویت خود را بهبود بخشیده و به نوعی برندینگ خود را توسعه دهید.

طراحی سایت شرکتی ارزان

طراحی سایت ارزان و سریع

 

اما بنا بر دلایلی مختلفی که اکثریت با آن گریبانگیر هستیم مانند مشکلات اقتصادی و یا نوپا بودن یک کسب و کار و یا حتی عدم اطمینان صاحب یک کسب و کار به بازخورد مناسب وبسایت، افراد بسیاری روزانه با شرکت کرگدن در تماس بوده و تقاضای طراحی سایت شرکتی ارزان را دارند. بر این اساس بر آن شدیم تا با فراهم آوردن شرایطی، هزینه های نهایی طراحی سایت شرکتی را به شکلی کاهش داده تا افرادی که به منظور طراحی وبسایت مورد نظرشان با محدودیت بودجه ای مواجه هستند، نیز بتوانند از مزایای برخورداری از یک وبسایت بهره مند گردند.
این مهم در صورتی مفید خواهد بود که تمامی جوانب تکنیکی و تاکتیکی طراحی یک وبسایت اعم از ظاهر وبسایت، عملکرد صحیح آن، سئو بیس بودن و … به شکلی مطلوب مورد طراحی و اجرا قرار گیرید و از بسترهای اصولی و مورد نیاز یک وبسایت استاندارد اندکی کسر نگردد.
بدین منظور میتوانید با استفاده از خدمات طراحی وبسایت ارزان شرکتی کرگدن و پکیج های پیشنهادی ما از خدماتی مطلوب، وبسایتی جذاب، سئو بیس، واکنشگرا، پشتیبانی رایگان، آموزش پنل مدیریتی رایگان و … بهره مند گردید.
توجه داشته باشید که به منظور طراحی سایتی شرکتی و ارزان قیمت، لازم است از دانش و تجربه کافی بهره مند بود تا علاوه بر کاهش محسوس هزینه ها، از کیفیت نهایی وبسایت کاسته نشده و سایت مورد نظر با کیفیتی مطلوب قادر به ارائه خدمات مورد نظر شما باشد.
شرکت طراحی وب کرگدن، با سابقه ای بالغ بر یک دهه فعالیت در حوزه طراحی انواع وبسایت و به گواه نمونه پروژه های زنده داخلی و برون مرزی خود، قادر است هرگونه سایت مورد نظر با امکانات مورد نیاز شما را در کوتاهترین زمان ممکن و با هزینه هایی ارزان قیمت و منطقی ارائه دهد.
این شرکت با عقد رسمی قرار داد طراحی سایت و تضمین کیفیت وبسایت (که گواه آن تضمین کیفیت فنی وبسایت است) خیال شما را از بابتِ بروز هرگونه مشکلی راحت نموده و شما قادر خواهید بود با خاطری آسوده پروژه مورد نظر خود را به ما بسپارید
کافی است با ما در تماس باشید…

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

رقابت در دنیای امروز امری لاینفک از هرگونه کسب و کاری است بطوریکه اگر همگام با دانش روز نباشید و از بسترهای موجود حداکثر استفاده را نبرید، نخواهید توانست به خوبی با سایر همکارانتان رقابت نموده و از گودِ درآمدی مطلوب خارج خواهید شد حال چه از طراحی سایت ارزان استفاده کرده و سایتی طراحی کرده باشید و یا اینکه با استفاده از طراحی سایت اختصاصی ، موفق شده باشید برای خود سایتی را طراحی کنید و با استفاده از از آن وارد چرخه کسب درآمد شده باشید.

بنابراین برخورداری از یک وبسایت برای هر نوع کسب و کار و فعالیتی که نیاز به کسب درآمد دارد، امری ضروری است و فعالیت هایی که از این بستر استفاده نمیکنند، دیر یا زود دچار ورشکستگی و یا در خوشبینانه ترین حالت، از دست دادن خِیل عظیمی از مخاطبین و مشتریان خود خواهند شد. از طرفی با توجه به جو حاکم بر شرایط اقتصادی کشور و از سویی دیگر همه گیری کرونا که شرایط را بیش از پیش سخت تر کرد، کسب و کارهای بسیاری، بودجه مورد نیاز برای برخورداری از یک وبسایت را ندارند. لذا به دنبال چاره ای هستند که با استفاده از آن بتوانند با هزینه ای اندک، از مزایای برخورداری از یک وبسایت بهره مند گردند. بر همین اساس لازم است تا شرکت مجری را یافته که توانایی ارائه خدمات طراحی سایت ارزان را داشته باشد.
بدین منظور میتوان با شرکت مجری تماس حاصل نموده و میزان بودجه مورد نظر خود و انتظارات از یک وبسایت را بیان نموده تا وبسایت مورد نظرتان را با بهترین شکل ممکن برایتان طراحی و اجرا نمایند.
اما نکته ای که حائز اهمیت است، توجه به کیفیت مطلوب وبسایت است. چرا که متاسفانه بسیارند افراد و شرکت های طراحی سایتی که با ارائه یک وبسایت ارزان قیمت به مشتری، وی را گرفتار منجلابی میکنند که در نگاه اول از دید کارفرما مخفی است. به عنوان مثال برخی از شرکت های مجری به منظور کاهش هزینه های نهایی طراحی یک وبسایت، از خدمات نامطلوبی نظیر هاست ارزان استفاده میکنند که مخاطب در نگاه اول متوجه مشکلات آتی وبسایت نخواهد شد. اما پس از مدتی که از عمر وبسایت گذشت، مشکلات یکی از پس دیگری نمایان شده و دامنِ مالک وبسایت را خواهد گرفت. در این زمان چاره ای وجود ندارد جز اینکه کیفیت خدمات را افزایش داده و یا حتی در برخی موارد، اقدام به باز طراحی وبسایت مورد نظر نماید.
بنابراین لازم است پیش از هرگونه اقدامی، نیاز های خود را با شرکت مجری در میان گذاشته و از کیفیت نهایی پروژه مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید.
اما سوال اینجاست که چگونه میتوان از کیفیت وبسایتی که هنوز طراحی نشده اطمینان حاصل نمود؟!
پاسخ بدین سوال در گرو دانش و تجربه است. بدین معنی که در صورتیکه با دانش طراحی سایت آشنایی ندارید، با یک نفر اهل فن مشورت نموده و نظر ایشان را جویا گردید. در غیر اینصورت میتوانید از نمونه کارهایی که تا پیش از این توسط شرکت مجریِ مورد نظرتان مورد طراحی و اجرا قرار گرفته، کیفیت نهایی پروژه مورد نظرتان را ازیابی نمایید.
اما طراحی سایت ارزان چگونه ممکن است و لازم است تا به عنوان کارفرما چه مواردی را در نظر گیرید؟
مورد اول در کاهش هزینه های نهایی یک وبسایت، استفاده از پلتفرمی است که با استفاده از آن سایت مورد طراحی قرار میگیرد.
سایت با استفاده از دو روش، استفاده از کد نویسی و یا استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا و یا دروپال مورد طراحی و اجرا قرار میگیرند. استفاده از CMSها به منظور طراحی سایت موجب کاهش هزینه های نهایی شما خواهد شد. بنابراین در صورتیکه اجبار به استفاده از روش کد نویسی ندارید، میتوانید سایت مورد نظرتان را با استفاده از یکی از CMSها مورد طراحی قرار دهید.
نکته بعدی در کاهش هزینه های نهایی، استفاده از قالب وبسایت است که به دو شکل قالب آماده و قالب اختصاصی مورد استفاده قرار میگیرند. همانطور که از نامش پیداست، قالب های آماده یِ بسیاری در بستر اینترنت وجود دارند که میتوان با پرداخت هزینه ای اندک و یا حتی رایگان، آن ها را مورد استفاده قرار داد. در سویی دیگر قالب های اختصاصی قرار دارند که در صورت تمایل به استفاده از آن ها لازم است تا قالب وبسایت بصورت صفر تا صد مورد طراحی و اجرا قرار گیرند.
لازم به ذکر است که تمامی قالب های استفاده شده در بستر وبسایت هایی که توسط شرکت طراحی سایت کرگدن مورد طراحی و اجرا قرا میگیرند، قالبی اختصاصی بوده و این شرکت به هیچ وجه (حتی در صورت تمایل مشتری) اقدام به استفاده از قالب های آماده نخواهد کرد. چرا که کارفرما در ابتدای مسیر تنها وجه پرداختی را مد نظر دارد و از تبعات گاهاً جبران ناپذیر استفاده از قالب های آماده که یکی از مهمترین آن ها عدم سئو پذیری آن ها است بی اطلاع است.
از دیگر مواردی که موجب ارزان شدن قیمت طراحی یک وبسایت خواهد شد، تعداد صفحاتی است که سایت دارا است. به منظور کاهش هرچه بیشتر هزینه های نهایی میتوان به تعداد استاندارد صفحاتی که وبسایت برخوردار است بسنده نمود و سایت با صفحات اصلی، وبلاگ، درباره ما و تماس با ما مورد طراحی و اجرا قرار گیرد.
همچنین میتوان از جزئیاتی که شامل هزینه طراحی میگردند مانند فرم های اختصاصی چت، ویزیت آنلاین، ثبت نام در سامانه و … چشم پوشی نمود.
خدمات هاست و دامنه از دیگر عواملی هستند که میتوان با در نظر گرفتن میزان بودجه مورد نظر نسبت به انتخاب میزان مطلوب آن اقدام نمود. به عنوان مثال به جای استفاده از دامنه های .COM / .CO / .ORG و … میتوان از دامنه ای با پسوند .IR استفاده نمود. همچنین میتوان به جای استفاده از هاست با فضای بالای گیگابایت، از هاستی با فضای 500 مگابایت استفاده نمود و به تدریج و در صورت لزوم نسبت به ارتقای آن استفاده نمود.
توجه داشته باشید که این موارد تنها بخشی از نکاتی بود که میتوان با استفاده از آن نسبت به انتخاب طراحی سایت ارزان اقدام نمود بدون اینکه از کیفیت نهایی وبسایت مورد نظر شما کاسته شود.
در صورت نیاز به مشاوره و برخورداری از خدمات طراحی سایت ارزان میتوانید با مشاوران ما در تیم کرگدن تماس حاصل نموده و نکات و سوالات خود را با ایشان مطرح نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

برای هرگونه فروش ، ملزم به استفاده از بسترهای فروش اعم از فروشگاه های فیزیکی، استفاده از صفحات اجتماعی و یا شکل رسمی تر فروش اینترنتی، یعنی استفاده از وبسایت های فروشگاهی یا فروشگاه اینترنتی خواهید بود و در این میان ممکن است نیاز داشته باشید با طراحی سایت فروشگاهی ارزان ، فرآیند فروش اینترنتی را تجربه کنید که به منطقی به نظر می رسد!

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

در غیر اینصورت نخواهید توانست مخاطبین خود را از وجود خدمات خود مطلع نموده. علاوه بر این در صورت استفاده از بسترهای مجازی مانند وبسایت فروشگاهی، خواهید توانست در محدوده جغرافیای بدون مرز و بدون محدودیت زمانی اقدام به فعالیت نمایید. بنابراین پر واضح است که در صورت عدم استفاده از وبسایت، خِیل عظیمی از مخاطبین خود را از دست خواهید داد و این غفلت از بسترهای موجود، موجب قوی تر شدنِ روز به روزِ رقبای شما خواهد شد. اما استفاده از هر بستری، مستلزم صرف هزینه است و بسیارند افرادی که به دنبال خدمات طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت بوده چرا که بنا بر شرایط مختلف همچون نوپا بودن کسب و کار توانایی و یا تمایلی به صرف هزینه های زیاد ندارند.
لازم به ذکر است که برخورداری از یک وبسایت، برخلاف برخورداری از یک فروشگاه و مغازه، از هزینه ای کمتر برخوردار است اما در بسیاری مواقع و در صورت استفاده از طراحی استاندارد و بکارگیری استراتژی های اصولی، خواهید توانست چندین برابر یک فروشگاه سنتی کسب درآمد داشته باشید.
اما به هر حال در صورتیکه شما نیز جزو افرادی هستید که از سرمایه زیادی به منظور راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی برخوردار نیستید، میتوانید از خدمات طراحی وب کرگدن استفاده نمایید.
بدین منظور میتوانید از بستر طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس استفاده و سایت خود را مورد طراحی و اجرا قرار داد. علاوه بر این میتوان به منظور کاهش هرچه بیشترِ هزینه های طراحی سایت فروشگاهی ارزان، از جزئیات کمتر استفاده و از بکارگیری امکانات غیر ضروری نظیر امکان مقایسه محصول، قرار دادن محصول در لیست علاقمندی ها و … چشم پوشی نمود.
لازم به ذکر است که به منظور کاهش هزینه های خود، بهتر است پیش از هرگونه اقدامی، نیازهای چند ماهه پیش رویِ خود را برآورد نموده و برای آن برنامه ریزی نمایید.
طراحی اختصاصی سایت با استفاده از روش کدنویسی برای فروشگاه های اینترنتی که مشتریان ثابت ندارد و قصد شروع فعالیت مجازی را دارند توصیه نمیشود چرا که در ابتدای کار، مشتریان شما را نمیشناسند و موفقیت در فروش اینترنت یمستلزم صرف زمان است. بنابراین علاوه بر هزینه، استراتژی طراحی سایت با استفاده از روش کدنویسی، روشی غلط خواهد بود.
استفاده از هاست و دامین مناسب نیز میتواند هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش دهد بر این اساس میتوانید بنا بر نیاز خود با میزان فضای هاست 500 مگابایت تا 1 گیگابایت سایت خود را اتود زده و به مرور زمان و در صورت لزوم نسبت به ارتقای آن و افزایش میزان فضای هاست اقدام نمایید. همچنین به جای استفاده از دامنه با پسوندهای مختلف، میتوان از دامنه ای با پسوند .IR که از قیمتی کمتر از ده هزار تومان برخوردار است استفاده نمود.
اینها تنها بخشی از نکاتی بود که با استفاده از در نظر گرفتن آن ها میتوان، سایتی با حداقل قیمت را مورد طراحی و اجرا قرار داد. اما توجه داشته باشید که تنها ارزان بودنِ یک وبسایت ملاک نیست و سایت باید بتواند عملکردی مطلوب را از خود داشته باشد تا با استفاده از آن مشتریان جذبِ وبسایت شده و مرور وبسایت شما توسط ایشان، منجر به خرید از وبسایت شما گردد. در ادامه به بررسی نکاتی خواهیم پرداخت که با استفاده از این اصول و قواعد قادر خواهید بود یک وبسایت حرفه ای و استاندارد را مورد طراحی قرار دهید.

طراحی سایت حرفه ای ارزان

طراحی سایت حرفه ای ارزان

طراحی سایت حرفه ای ارزان

همانطور که قبلا نیز عنوان نمودیم، تنها ارزان بودن یک وبسایت نباید ملاک قرار گیرد و تنها زمانی وبسایت شما بهره وری لازم را خواهد داشت که به شکلی حرفه ای مورد طراحی قرار گیرد یعنی طراحی سایت حرفه ای ارزان ، البته ممکن است این جمله کمی پارادوکس داشته باشد ، یعنی بسیار بگویند که خب مگر می شود یک چیزی حرفه ای باشد و ارزان هم باشد؟!
بله می شود ! در کرگدن چنین چیزی امکان پذیر است ، شما می توانید از صد های سایت که ما قبلا طراحی کرده ایم ، برای طراحی سایت خود استفاده کنید که هم حرفه ای هستند و هم ارزان!

بنابراین لازم است به دنبال طراحی سایت حرفه ای ارزن باشید تا علاوه بر صرف هزینه ای اندک و معقول، وبسایتی حرفه ای و استاندارد را مالک شوید.
اما استانداردهای یک سایت حرفه ای چه مواردی هستند و علاوه بر قیمت معقول، لازم است تا وبسایت شما از چه اصول و استانداردهایی برخوردار باشد تا در زمره سایت های حرفه ای قرار گیرد؟
پیش از هر چیز، ظاهر وبسایت است که مورد ارزیابی قرار میگرد. بدین معنی که مشتری پس از تماس با ما، درخواست سایت لاکچری و ارزان را میکند. اما لاکچری از دید مشتری به چه معناست؟ لاکچری و حرفه ای از دید کارفرما به معنی برخورداری سایت از ظاهری جذاب و منحصر بفرد است بطوریکه مانند آن را در سایتی دیگر ندیده باشد. لاکچری اما از دید ما، علاوه بر تعریف مشتری، به معنی برخورداری وبسایت از ظاهری جذاب است به گونه ای که مخاطب پس از ورود به سایت به شکلی درگیرِ آن شود که برای کلیک های هرچه بیشتر بر روی قسمت های مختلف وبسایت ترغیب شود. علاوه بر این ظاهر وبسایت باید به گونه ای باشد که مخاطب بتواند نیاز خود از وبسایت را در کوتاهترین زمان ممکن و بدون سردرگمی برآورده نماید. بر این اساس لازم است تا تیم مجری گرافیک وبسایت، علاوه بر دانش فنی، از ذوق و سلیقه برخوردار باشند تا بتوانند این مرحله را به بهترین شکل ممکن مورد طراحی و اجرا قرار دهند.
از دیگر استانداردهای یک سایت حرفه ای، سرعت وبسایت است بدین معنی که وبسایت باید به گونه ای مورد طراحی قرار گیرد که در کوتاهترین زمان ممکن و بر طبق اصول و قواعد طراحی سایت، لود شده و تمامی جزئیات بکار رفته در آن مورد نمایش قرار گیرند.
واکنشگرایی از دیگر مواردی است که یک وبسایت حرفه ای باید از آن پشتیبانی نماید. بدین معنی که در صورت مرور وبسایت در هر مرورگر و یا دستگاهی اعم از گوشی های تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، دسکتاپ و … باید نمایشی صحیح داشته باشد.
علاوه بر این موارد، یک وبسایت حرفه ای باید عملکردی صحیح از خود نشان دهد و بدون کوچکترین باگ و ایرادی وظایف خود را بخوبی عمل نماید.
پس از در نظر گرفتن این موارد، نوبت به قیمت انجام یک پروژه طراحی سایت میرسد که در صورت رعایت تمامی این موارد، لازم است از قیمتی منطقی و مطلوب بهره مند باشد.
بدین منظور میتوانید با مشاوران ما در تیم کرگدن تماس حاصل نموده و پس از مشخص نمودن انتظارات خود از وبسایت مورد نظر و وظایف آن، نسبت به برآورد قیمت اقدام نمایید.

 

طراحی سایت زیبا ارزان

میل به زیبایی ذات هر انسانی است و تمامی افراد تمایل دارند که در قبال پرداخت هزینه، بهترین شکل ممکن از خدمت مورد نظرشان را دریافت نمایند و این موضوعی را به نوعی حق مشتری می دانیم که اگر سایت ارزان هم سفارش داده است ، یک طراحی سایت زیبا ارزان تحویل بگیرد این موضوع برای تیم کرگدن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بر همین اساس افراد بسیاری تمایل دارند تا از خدمات طراحی سایت ارزان زیبا برخوردار شوند و سایت مورد نظرشان را با حداقل هزینه ممکن و به شکلی زیبا و جذاب مورد طراحی و اجرا قرار دهند.
اما طراحی یک سایت آن هم به شکلی زیبا، باید به نحوی باشد شرکت طراح توانایی طراحی قالب و ظاهری برای وبسایت را داشته باشد که تمامی جزئیات در محلی صحیح و با چیدمانی منحصر بفرد در کنار یکدیگر قرار گیرند.
بر این اساس لازم است تا تیم طراح علاوه بر احاطه کامل بر دانش روز و استانداردهای موجود، از هنر و خلاقیت خود استفاده نموده تا اثری بدیع را خلق نمایند.
استفاده از رنگ های مناسب، موجب زیباتر شدنِ هرچه بیشتر وبسایت مورد نظر خواهد شد. به عنوان مثال استفاده از رنگ های پاستیلی در وبسایت هایی که با صنایع لطیف مانند کودکان، لوازم آرایشی، گل و گیاه و … سرو کار دارند کاربرد بسیاری دارد. همچنین استفاده از رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد در صنایع غذایی و استفاده از رنگ های خنثی و سرد در وبسایت های صنعتی کاربرد دارند.
همچنین از دیگر مواردی که منجر به زیباتر شدن هرچه بیشتر یک وبسایت میگردد، شناخت مخاطبین هدف شماست. چرا که روانشناسی مخاطبین و مشتریان نهایی هر وبسایت، از مواردی است که منجر به طراحی زیبا و منحصر بفرد آن وبسایت بنا بر سلیقه مخاطبین آن خواهد شد.
علاوه بر این وبسایتی زیبا قلمداد میگردد که از دید مخاطب بی بدیل بوده و قالب آن به شکلی بی مانند مورد طراحی قرار گرفته باشد.
اما تمامی این موارد تنها در صورتی مورد نیازِ مشتری خواهند بود که ارائه این امکانات در ضمن ارائه قیمتی ارزان امکان پذیر باشد. در غیر اینصورت، با پرداخت هزینه های گزاف و گران قیمت، هر شرکتی قادر است بهترین امکانات را در اختیار کاربر قرار دهد!
ما در شرکت طراحی سایت، با تکیه بر دانش بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی انواع سایت شرکتی، تجاری، آموزشی، خبری، وبلاگی و … ، قادریم تا با هزینه ای اندک، شما را به هدف خود که همانا برخورداری از وبسایتی زیبا و ارزان قیمت است برسانیم.
بر این اساس میتوانید با برقراری تماس با مشاورین ما و طرح موضوع، نسبت به اخذ اطلاعات مورد نیاز مبنی بر طراحی انواع سایت مورد نظر به شکلی ارزان و زیبا اقدام نمایید.

قیمت طراحی سایت ارزان

قیمت طراحی سایت ارزان، یکی از مهمترین موارد تاثیر گذار در تصمیم گیری کارفرما دارد چرا که فردی که به هر دلیلی برای ثبت سفارش خود محدودیت بودجه دارد، لازم است تا پیش از اتخاذ هر نوع تصمیم گیری، از قیمت تمام شده برای سفارش خود مطلع گردد.
اما تعرفه های طراحی سایت، قیمتی مصوب و مشخص نداشته و هزینه تمام شده به منظور طراحی سایت به جزئیات بکار رفته در سایت و انتظارات مشتری از وبسایت بستگی دارد. اما ما در شرکت طراحی وب کرگدن، استراتژی را بکار میگیریم تا در طی آن و پس از نیاز سنجی از مخاطب، بتوانیم قیمتی ارزان و مقرون به صرفه را به وی ارائه دهیم تا در ضمن استفاده از خدماتی ارزان قیمت، کیفیتی متناسب و بالا را شامل شود.
اما در حالت کلی و با در نظر گرفتن شرایط ایده آل، برای سایت های وردپرسی شرکتی، تعرفه ها از قیمت 3 میلیون تومان به بالا و برای سایت های فروشگاهی با توجه به امکانات وبسایت، تعرفه ای از قیمت 5 میلیون تومان به بالا را برآورد نموده ایم. مجددا خاطر نشان میکنیم که هزینه نهایی یک وبسایت بر اساس جزئیات مورد استفاده در وبسایت و امکانت بکار رفته در آن مورد محاسبه قرار گرفته و هزینه دقیق پس از نیاز سنجی از کارفرما اعلام خواهد شد.
توجه به این نکته حائز اهمیت است که همیشه قیمت ارزان به معنای کیفیت مطلوب نیست و بسیاری از همکاران ما اقدام به ارائه قیمت های نازل نموده و بر این اساس اقدام به بکار گیری خدماتی بی کیفیت مینمایند که این موضوع موجب زیان وارد آمدن به کسب و کار کارفرما در آینده ای نه چندان دور خواهد شد. بنابراین بیش از اینکه قیمت برایتان اهمیت داشته باشد، باید کیفیت نهایی سفارش را مورد بررسی قرار داده و بدانید بابت دریافت چه خدماتی لازم است وجه پرداخت نمایید.

 

قیمت طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان برای مغازه

بسیارند کسب و کارهایی که با در اختیار داشتن یک مغازه کوچک نسبت به کسب درآمد اقدام میکنند اما با توجه به دنیای رقابتی فعلی و تغییرات روز به روز بیشتر در حوزه فروش، لازم است تا هرچه زودتر به فکر تغییر روش کسب درآمدی خود باشند و علاوه بر فعالیت سنتی، فعالیت خود را به شکل آنلاین نیز توسعه بخشند. لذا بسیاری از افرادی که محدودیت مالی دارند به دنبال خدمات طراحی سایت ارزان برای مغازه خود میگردند تا با استفاده از مزایای آن، نسبت به فروش اجناس خود اقدام نمایند.
برخورداری از یک سایت حتی از نوع ارزان قیمت، موجب میشود تا صاحب آن مغازه بتواند محصولات خود را ولو اندک در محدوده وسیع تری به مشتریان خود معرفی نماید چرا که مخاطب با جستجوی محصول مورد نظر در مرورگر های مختلف، با وبسایت های مختلفی مواجه میشود که نسبت به فروش آن محصول اقدام میکنند و نیاز خود را بدون مراجعه به واحد مذکور، از طریق خرید اینترنتی رفع مینماید.
علاوه بر وسعت جغرافیاییِ فروش، میتوان به فروش محصولات در بازه های زمانی نامحدود اشاره نمود. چرا که برخورداری از یک مغازه، هرچقدر هم که در محلی شلوغ و پر تردد باشد، باز هم در زمان هایی که در تعطیلات رسمی به سر میبریم و یا در ساعاتی از شبانه روز که مغازه بسته است، با فروش صفر مواجه خواهد شد. اما در صورتیکه از طراحی سایت ارزان برای مغازه خود بهره مند باشید، خواهید توانست در هر ساعت از شبانه روز و بدون محدودیتِ زمانی، نسبت به فروش محصولات خود اقدام نموده و در اسرع وقت اجناس فروخته شده را ارسال نمایید.
بر این اساس و به منظور حفط رقابت و توسعه کسب و کار خود، لازم است تا علاوه بر فعالیت های فعلی خود، کسب و کارتان را با استفاده از یک طراحی مناسب برای وبسایت مورد نظر، ارتقا داده و به آن رونق بخشید.
در صورت نیاز به طراحی سایت ارزان برای مغازه و کسب و کار خود میتوانید با ما در تماس بوده تا با حداقل میزان پرداخت هزینه، نسبت به برخورداری از یک سایت مقرون به صرفه، شیک و کاربردی اقدام نموده و از مزایای بسیار زیاد یک سایت اینترنتی، بهره مند گردید.

 

طراحی سایت ارزان برای شرکت

امروزه شرکت های بسیاری به ثبت رسیده اند که پس از مدت زمانی اندک، به مرحله ورشکستگی رسیده و یا در بهترین حالت، در بین سایر رقبای خود فعالیت ضعیفی از خود نشان میدهند. این معضل به عدم مدیریت و استراتژی های صحیح کسب و کار باز میگردد و یکی از این استراتژی ها، بکارگیری انواع روش های مدرن برای رونق کسب و کار و هرچه بهتر دیده شدن است. یکی از این روش ها استفاده از عوامل مجازی در معرفی خود و شرکت شماست که عبارتند از انواع بازاریابی به روش های مجازی. یکی از روش های رسمی و به روزِ معرفی و بازاریابی، استفاده از وبسایت است. اما به هر دلیلی اعم از کوچک بودن کسب و کار و یا نوپا بودن شرکت مورد نظر، صاحب کسب و کار، تمایلی به صرف هزینه های هنگفت برای طراحی یک سایت نداشته باشد و به دنبال خدمات طراحی سایت ارزان برای شرکت خود باشد. چرا که هویت بخشی به شرکت و برندینگ خود، منوط به صرف هزینه و استفاده از روش های به روز برندینگ مانند برخورداری از یک وبسایت است.
شرکتی را در نظر بگیرید که بر روی کارت ویزیت خود، تنها به ذکر آدرس و شماره تلفن خود بسنده نموده و در مقابل اما شرکتی دیگر وجود دارد که با شرایط یکسان و عرضه خدمات مشابه از یک وبسایت ولو ارزان قیمت برخوردار است. پر واضح است که کسب و کاری که برای خود و برندینگ خود ارزش قائل است، از مخاطبین بیشتری برخودار خواهد بود. بنابراین برای درخشیدن در حوزه کسب و کاری خود، میتوانید از مزایای طراحی یک وبسایت ارزان قیمت بهره مند گردید.
توجه داشته باشید که وبسایت شما، ویترین کاری شماست. بنابراین نسبت به طراحی آن بی توجه نباشید و سعی نمایید شرکتی را برای انجام پروژه خود انتخاب نمایید که دارای برترین کیفیت کاری بوده و بتواند به خوبی از پسِ انجام پروژه شما برآید.
شرکت طراحی وب کرگدن، با پشتوانه تجربه ای بالغ بر یک دهه فعالیت در عرصه وب ایران، توانسته بیش از صدها پروژه موفق و زنده دنیا را در داخل و خارج از کشور طراحی و آماده خدمت رسانی نماید.

 

طراحی سایت ارزان برای کارخانه

کارخانه های بسیاری وجود دارند که بنا بر دلایل مختلف همچون تفکرات سنتی و یا تکیه بر فروش رضایت بخشِ فعلی، هنوز از برخورداری از یک وبسایت بی بهره اند و تمایلی به طراحی یک وبسایت برای تولیدات خود ندارد. اما در صورتیکه شما نیز جزو این افراد هستید باید بدانید که دیر یا زود، رقبای شما با استفاده از یک وبسایت و تبلیغات گسترده ای که برای کسب و کار خود انتخاب میکنند، از شما پیشی گرفته و به زودی شاهد افول خود خواهید بود. بنابراین لازم است تا حتی در صورتیکه تمایل به برخورداری از یک وبسایت گران قیمت ندارد، از خدمات طراحی سایت ارزان برای کارخانه و یا گارگاه ولو کوچکِ خود اقدام نموده و از مزایای بسیار زیاد آن، که کمترینِ آن هویت بخشی به برند شماست، بهره مند گردید.

طراحی سایت ارزان برای مغازه
اما توسعه یک کارخانه با استفاده از اتخاد تصمیمات صحیح و مدیریت درست در واحد های مختلف نظیر منابع انسانی، تهیه مواد خام و اولیه، فروش محصولات و … صورت میپذیرد. اما تا به حال به این فکر کرده اید که حتی در صورتیکه تمامی مراحل مدیریت را به شکلی صحیح طی نموده باشید، مشتریانی که در شهرهای دیگر و دور از منطقه جغرافیایی شما هستند، چگونه باید شما را شناخته و با شما ارتباط برقرار نمایند؟ شما میتوانید با استفاده از تبلیغات بسیار وسیع نظیر تبلیغاتی چاپی (که محدودیت توزیع جغرافیایی دارند) و تبلیغات مجازی نظیر استفاده از صفحات اجتماعی و یا طراحی یک وبسایت، کسب و کار و برندینگ خود را توسعه بخشیده و مشتریان و یا شرکت هایی که قصد شراکت با شما را دارند، جذب خود و محصولاتتان نمایید.
صاحبین کارخانه ها میتوانند با استفاده از طراحی وبسایت برای کارخانه خود حتی با کمترین قیمت، بدون نیاز به بازاریاب، بازدهی خود را بالا برده و محصولات خود را در محدوده ای وسیع و بدون نیاز به بازاریابی سنتی، به مخاطبین خود عرضه نمایند. به شما قول میدهیم که در صورتیکه وبسایت مورد نظر شما به بهترین شکل ممکن و با استفاده از استانداردهای طراحی، مورد طراحی و اجرا قرار گیرد، حتی بیش از یک واحد تجاری، فروش محصولات شما را به همراه خواهد داشت چرا که با تغییر روش های زندگی، افراد وقت و تمایلی برای سفارهای درون شهری و خرید مستقیم از کارخانه ها را نداشته و میخواهند سفارش خود را در کوتاهترین زمان ممکن و با حداقل دردسر به ثبت برسانند.
اما برای برخورداری از یک طراحی سایت ارزان برای کارخانه، آن هم به شکلی استاندارد لازم است تا صفحاتی اعم از :
• صفحه اصلی که به منظور معرفی خود و برخی از محصولات، همکاران، نمایندگی ها و بطور کلی اطلاعات شما در یک نگاه، مورد طراحی قرار میگیرد و به عنوان لندینگ سایت مورد استفاده قرار میگیرد
• صفحه محصولات
• صفحه لندینگ محصول
• صفحه نمایندگی ها
• صفحه وبلاگ یا اخبار کارخانه
• صفحه گواهینامه ها و یا افتخارات کسب شده
• گالری تصاویر معرفی بخش های مختلف کارخانه
• صفحه درباره ما
• صفحه تماس با ما
استفاده نمود. همچنین میتوان در صورت لزوم از سایر صفحات مانند فرم های تماس برای ارتباط با مشتریان، صفحه فرم نظرسنجی، صفحه شرایط گارانتی و … نیز در قالب وبسایت استفاده نمود.
اما هدف از طراحی یک وبسایت برای کارخانه یا کارگاه، دیده شدنِ هرچه بیشتر است و این مهم با بکارگیری استراتژی های صحیح طراحی سایت که در تیم فنی کرگدن به بهترین شکل ممکن بکار گرفته میشود، تحقق پذیر خواهد بود.

طراحی سایت ارزان برای تولیدی

در تولیدی های قدیمی که مدت زمان زیادی از شروع فعالیت ایشان میگذرد و مشتریان خود را پیدا کرده و فروش خود را بصورت سنتی، به میزان کم و بیش به فروش میرسانند، شاید پیدا کردنِ راهکارهای جدید برای فروشِ هرچه بیشتر، از اهمیت بالایی برخوردار نباشد. اما در صورتیکه یک تولید فعالیت خود را به تازگی شروع کرده و نیاز به جذب مخاطب دارد و یا حتی تولیدی های قدیمی تر که نیاز به دیده شدنِ هرچه بیشتر دارند، برخورداری از یک بسترِ جدید، امری حیاتی باشد چرا که زنده بودنِ هر کسب و کار، به کسب درآمد آن وابسته است و کسبِ درآمد به دیده شدن! بنابراین چرخه دیده شدن و فروش نیازمند استفاده از روشی است که مورد استقبال اکثریت بوده و پس از مدتی کارایی خود را از دست ندهد. به عنوان مثال در صورت استفاده از روش های تبلیغات چاپی، پس از مدت زمان بسیار کوتاهی، اطلاعات چاپ شده شما از دست خواهد رفت و شما مجبور به صرف هزینه ای مجدد برای دیده شدن خواهید بود. اما به جای استفاده از این روش های کوتاه مدت، میتوانید با طراحی سایت ارزان برای تولیدی خود، روشی جدید و پر بازده را برای دیده شدن برند و محصولات تولیدی خود بکار گیرید.
در صورتیکه هنوز هم برای برخورداری از یک وبسایت قانع نشده اید، باید بدانید که تا مدت زمانی نه چندان دور، همکاران و رقبایی که از بستر های فروش آنلاین که رسمی ترین آن ها یک وبسایت است، مشتریان بسیاری بدست آورده و تبدیل به یک برند شده اند و گوی سبقت را از شما ربوده اند چرا که با تغییر روش های زندگی و تمایل افراد برای خرید های اینترنتی، مخاطبین شما به جای مراجعه حضوری به شما، ترجیح میدهند کالای مورد نظر خود را در بستر اینترنت جستجو نموده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. بنابراین در صورت عدم برخورداری از یک وبسایت ولو ارزان قیمت، خِیل عظیمی از مشتریان بالقوه خود را ازدست خواهید داد.
علاوه بر این در صورت استفاده از یک وبسایت، به برند و تولیدی خود هویت بخشیده و افراد بیشتری را برای خرید از شما ترغیب خواهید کرد. چرا که برخورداری از وبسایت موجب رسمیت بخشیدن به شما خواهد شد و افراد بیشتری به شما و کسب و کارتان اعتماد خواهند نمود.
از مزایای بازاریابی و فروش وبسایت که بگذریم، ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که اکثر تولید های موجود در ایران، به شکلی فعالیت میکنند که نمود خارجی ندارد. بدین معنی که ممکن است چندین نفر در یک کارگاه کوچک در یک زیر زمین و با چند چرخ خیاطی، نسبت به دوخت انواع لباس اقدام نموده و از این روش امرار معاش نمایند. پر واضح است که در این صورت تنها میتوانند محصولات خود را به مغازه هایی که از طریق بازاریابی شناخته شده اند عرضه نمایند. حال اگر همین تولیدی، از وبسایت بهره مند باشد، میتواند محصولات خود را علاوه بر مغازه ها، به مشتریان نهایی و با قیمت بالاتری نسبت به فروش محصولات خود به مغازه ها، به فروش برساند. علاوه بر این میتوانید با تدارکِ صفحه ای در وبسایت، تحت عنوان درخواست نمایندگی، برای محصولات خود فروشنده های بیشتری را انتخاب و بدون نیاز به بازاریابی از جانب خودتان، نسبت به فروشی هرچه بیشترِ محصولات تولیدی خود اقدام نمایید.
بنابراین در صورتیکه به دنبال فروش هرچه بیشتر و برندینگ خود هستید و در عین حال توانایی و یا تمایلی برای صرف هزینه های گزاف ندارید، میتوانید با انتخاب خدمات طراحی سایت ارزان برای تولیدی خود از تیم کرگدن، نسبت به برخورداری از سایتی استاندارد و ارزان قیمت برای کسب و کار خود اقدام نمایید.
ما در کوتاهترین زمان ممکن و با حداقل هزینه، سایتی مناسب با کسب و کار شما و مطابق با سلیقه شما، به شکلی زیبا و حرفه ای را طراحی خواهیم نمود. کافی است با ما در تماس باشید…
شرکت طراحی سایت کرگدن با در اختیار داشتن بیش از صدها نمونه سایتِ زنده و موفق در حوزه انواع کسب و کار، توانایی پاسخگویی به هر نوع نیاز شما عزیزان در حوزه راه اندازی و توسعه کسب و کار با استفاده از بسترهای آنلاین را دارد.

طراحی سایت ارزان برای کسب و کار

اقتصاد متشکل از کسب و کارهای بزرگ و کوچک است که هر یک به روش خود سهمی از بازار را برای خود کرده اند. اما اینکه چگونه میتوان سهمی بزرگتر را از آنِ خود کرد و کسب و کار مورد نظرمان را رونق بخشید، خود به یک استراتژی مدون نیازمند است. یکی از این استراتژی ها، استفاده از انواع روش های بازاریابی است. اما مشکل از جایی شروع میشود که بودجه یِ مورد نظر برای رونق کسب و کار محدود بوده و لازم است با حداقل میزانِ بودجه، نسبت به برندینگ خود اقدام نماییم. یکی از این روش ها که نسبت به سایر روش های بازاریابی چالش های کمتری دارد، استفاده از وبسایت است. بنابراین بر آن شدیم که به منظور کمک به انواع کسب و کارهای کوچک و نوپا و یا افرادی که قصد صرف هزینه ای اندک دارند، خدمات طراحی سایت ارزان برای کسب و کار را ارائه داده تا آن دسته از عزیزانی که توانایی و یا قصد، صرف هزینه هایی بیشتر را ندارند، بتوانند از مزایایِ بسیار زیاد یک وبسایت در رونق کسب و کار خود بهره مند گردند.
دانستنِ این نکته که 97 درصد از افرادی که به دنبال خدمات محلیِ مورد نظر هستند، آن را در اینترنت جستجو میکنند. پر واضح است که در صورتیکه کسب و کار کوچک شما از وبسایت بهره مند باشد، خواهد توانست مخاطبان بسیاری را متوجه خود سازد و در غیر اینصورت از عرصه رقابت عقب خواهد ماند. بنابراین سعی نمایید با هر بودجه ای که مد نظر دارید، از این متدِ فروش و معرفی خدماتِ خود استفاده نموده و در جهت برندینگِ خود گام بردارید.
شاید به این فکر بیافتید که به جای استفاده از یک وبسایت، میتوان با استفاده از صفحات اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و … کسب و کار خود را ارتقا داد. در اینجا باید گفت که درست است که استفاده از این روش ها برای فروش مفید است، اما استفاده از وبسایت هویت بخشِ شماست و هیچ یک از روش های آنلاینِ دیگر نخواهد توانست به این شکل، کلاسِ کاری شما را تضمین نماید برای شما عمل برندینگ را انجام دهد. بنابراین این مهم است که هدفِ خود را مشخص نمایید.
اما بر خلافِ دیدِ عموم، استفاده از یک وبسایت برای بازاریابی و شناساندنِ کسب و کارِ خود، از قیمتِ کمتری نسبت به سایرِ روش های بازاریابی نظیر بازاریابی با استفاده از نیروی انسانی و یا چاپ انواع بروشور، کارت ویزیت و … برخوردار است. چرا که:
• با استفاده از هزینه ای اندک میتوانید یک وبسایت طراحی و در آن به هر میزان داده که قصد ارائه آن را دارید، استفاده نمایید.
• ورایِ از مرزهای جغرافیایی و زمانی میتوانید به فعالیتِ خود ادامه دهید و مخاطبینِ شما در هر منطقه جغرافیایی و در هر زمان از شبانه روز، میتوانند به شما و خدماتتان دستیابی داشته باشند.
• در صورتِ برخورداری از پایگاه داده، میتوانید به مشتریان و مخاطبینِ خود و اطلاعاتِ ایشان دستیابی داشته و تبلیغاتِ هدفمندی مانند ارسال sms، ایمیل و … را بکار گیرید.
• در صورتِ فروشِ محصول میتوانید از وبسایتِ خود به عنوان شعبه مجازیِ کسب و کارتان استفاده نموده و محصولات و یا خدمات خود را با استفاده از این بستر به فروش برسانید.
• هزینه نگهداری و پشتیبانی وب سایت، پس از طراحی، بسیار اندک است و تنها به شکل هزینه اجاره هاست و دامین برای یکسال است و نیازی به هزینه های جانبی مانند طراحی مجدد و … نیست.
اما شما تنها در زمانی میتوانید از مزایای طراحی سایت ارزان برای کسب و کار خود بهره مند شوید که این خدمات را از تیمی حرفه ای دریافت نمایید. چرا که در صورت عدم آشنایی به فرایندِ طراحی سایت، ممکن است با دریافت خدماتی بی کیفیت، پس از مدتی مجبور به صرف هزینه های جانبی نظیر تغییر هاست و باز طراحی به منظور بهینه سازی سایت گردید.
بنابراین همکاری با تیمی حرفه ای نظیر کرگدن، شما را از هزینه های آتی بی نیاز کرده و برایتان سایتی استاندارد وحرفه ای را به ارمغان خواهد آورد. گواه این ادعا، تضمین 5 سالِ تمامی وبسایت هایی که توسط این تیم طراحی میگردد، از نظر فنی است.
در صورت تمایل میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل نموده و نسبت به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارائه خدمات طراحی سایت ارزان برای کسب و کار مورد نظرتان اقدام نمایید.

 

طراحی سایت ارزان برای دانشگاه

در دنیای دیجتالِ امروز که اکثر افراد مایحتاجِ خود را از بستر اینترنت، از تهیه مواد غذایی گرفته تا پوشاک و خدمات شهری و ترافیکی و … بدست می آورند، برخورداری از یک وبسایت امری ضروری است. این مهم در خصوص دانشگاه ها که به عنوان خط مقدمِ جبهه دانش، مطرح هستند اهمیتِ بسیار ویژه ای داشته و بیش از سایر بسترهای اینترنتی حساسیت دارد. چرا که قشر تحصیل کرده بیش از سایر اقشار جامعه، نیاز دارد تا مراورات خود را به شکلی اینترنتی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهد. علاوه بر این، دانشجویان و اساتیدِ آموزشی با استفاده از سایت دانشگاه میتوانند از اطلاعیه ها، ثبت نام، ظرفیت کلاس ها، آموزش مجازی، ارتباط با اساتید و هیأت علمی، تصمیمات مدیریتی و … استفاده نمایند. اما بنا بر دلایلی مانند محدودیتِ بودجه برای طراحی یک سایت، ممکن است مدیرانِ دانشگاه، تصمیم به طراحی سایت ارزان برای دانشگاهِ مورد نظر بگیرند که بنا بر اهمیت و حساس بودنِ نوع طراحی لازم است خدمات خود را از شرکت طراحی سایتی دریافت نمایند که علاوه بر برخورداری از دانش به روز و سابقه فعالیتی قابل قبول، از نمونه پروژه های مشابهی برخوردار بوده تا با چالش های طراحی این نوع از سایت به خوبی آشنا باشند.
اما طراحی سایت ارزان برای دانشگاه باید شامل چه امکاناتی باشد؟ در ادامه به بررسی چندی از این موراد خواهیم پرداخت …
• صفحه اصلی: که شامل معرفی دانشگاه، تصاویر مربوط به دانشگاه، اطلاعیه و اخبار روز، مشاهده کلاس های دایر و کلاس های کنسلی بصورت مختصر و …
• صفحه ثبت نام که به عنوان بستری برای انتخاب واجد دانشجویان بکار گرفته میشود و میتوان در زمان، انتخاب واحد، دروس و تعداد واحد و اطلاعات مربوط به هر درس را در این صفحه ارائه داد.
• امکان جستجوی پیشرفته که لازم است تا کاربر بتواند عبارت مورد نظر خود را مورد جستجو قرار داده و تصویر، فیلم، جزوه، متون و … را بر حسب نیاز، یافته و از آن استفاده نماید. بر این اساس لازم است تا در حین طراحیِ وبسایت، برای هر یک از مواردِ فوق، دسته بندی در نظر گرفته شود تا در صورت نیاز جستجویی هدفمند را صورت داد.
• فرم های مختلف که به منظور تعامل دانشجویان با یکدیگر و یا اساتیدِ آموزشی مورد طراحی قرار میگیرند، از دیگر اجزاء مورد نیاز برای طراحی وبسایت های دانشگاهی است.
• تعریف حساب کاربری برای دانشجویان از دیگر مراحلی است که در طول روند طراحی سایت باید بدان توجه داشت. این قسمت از طراحی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که لازم است اطلاعاتِ هر شخص به شکلی محرمانه حفظ و نگهداری شده و در زمانِ نیاز از داخل دیتابیس مورد فراخوانی قرار گیرد.
• قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات از دیگر اجزاء مهم در هر سایت دانشگاهی است که لازم است بدان توجه داشت.
• امکان مشاوره، از دیگر مواردی است که برخی از دانشگاه ها نیاز به برخورداری از این بستر هستند و میتوانند با استفاده از فرم های تماس و چتِ آنلاین از آن استفاده نمایند.
• صفحه چارت سازمانی از دیگر صفحاتی است که در یک وبسایت مورد استفاده قرار میگیرد و مخاطبان میتوانند با استفاده از این صفحه به اطلاعاتِ سازمانیِ دانشگاهِ مورد نظر دسترسی داشته باشند.
این ها تنها بخشی از جزئیاتی است که لازم است تا در سایت های دانشگاهی از آن استفاده نمود و شما عزیزان میتوانید بر اساس نیازهای خود مواردی دیگر را به آن ها اضافه نمایید. بر این اساس میتوانید از نمونه سایت های زنده ای که توسط تیم طراحی سایت کرگدن مورد طراحی و اجرا قرار گرفته است، جهت ایده گرفتن استفاده نموده و جزئیات بیشتری را بنا بر نیاز خود بدان اضافه نمایید.
اما علاوه بر جزئیاتِ خاصی که به منظور طراحی سایت ارزان برای دانشگاه مورد استفاده قرار میگیرد، یک سایت دانشگاهی ولو ارزان قیمت، از چه استانداردهایی باید برخورار باشد؟ در ادامه به برخی از این موارد خواهیم پرداخت…
• سرعت سایت یکی از استانداردهای بسیار مهم در طراحی یک سایت است که لازم است تا سایت از سرعت لود قابل قبولی بهره مند باشند. علاوه بر این لازم است تا در هر ساعت از شبانه روز قابل دسترسی بوده و افراد بتوانند در آن ثبت نام و یا به هر گونه اطلاعاتی که بدان نیاز دارند، دسترسی داشته باشند.
• طراحی رابط کاربری یک سایت آموزشی و دانشگاه باید به گونه ای باشد که در عین زیبایی و شکیل بودن، کار با آن ساده بوده و افراد بتوانند بدون کوچکترین ابهامی با آن ارتباط بر قرار نمایند. چرا که تعداد افرادی که با یک سایت دانشگاهی کار میکنند در برخی موارد به هزاران نفر میرسد و در صورت بروز مشکل در طراحی رابط کاربری و یا بروز ابهام، پاسخ دهی به ایشان بسیار سخت خواهد بود.
• ریسپانسیو بودن یا واکنش گراییِ یک سایت دانشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که وبسایت دانشگاه در دستگاه هایِ مختلف اعم از موبایل، تبلت، لپ تاپ، دسکتاپ و … مورد مرور قرار میگیرد و به دلیل حساسیتِ اطلاعاتِ موجود در آن، لازم است تا نمایشی صحیح و بدون باگ را از خود نشان دهد.
• امنیت وبسایت دانشگاهی یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل است که لازم است بدان توجهِ ویژه ای داشت چرا که در یک سایت دانشگاهی، اطلاعاتِ بسیار حساسی نگهداری میشوند و لازم است تا طراحی وبسایت به گونه ای باشد تا امنیت وبسایت در هر حوزه ای اعم از هک و یا حملات سایبری تضمین گردد.
• استفاده از خدمات هساتینگ قدرتمند از دیگر موارد بسیار مهمی است که در طراحی سایت های دانشگاهی باید بدان توجه نمود. چرا که وبسایت های دانشگاهی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و نباید دچار قطعی و یا هرگونه ایراد در خدمات هاست شوند.
اینها تنها بخشی از مواردی است که لازم است در روند طراحی یک سایت دانشگاهی بدان توجه نمود چرا که عدم بکارگیری روش های استاندارد و استفاده از متدهای روز دنیا در طراحی اینگونه سایت ها، موجب بوجود آمدن خسارات گاهاً جبران ناپذیری خواهد شد.
به منظور اطمینان از اینکه در مسیری درست گام نهاده اید میتوانید پیش از شروعِ کار با مشورت با افراد آگاه و متخصص در طراحی انواع سایت دانشگاهی که در تیم کرگدن مشغول به ارائه خدمت هستند، اقدام نموده و بهترین روش برای توسعه و پیشرفت خود را انتخاب نمایید.

تلفن شرکت طراحی سایت

تلفن شرکت طراحی سایت

طراحی سایت سریع و ارزان

در صورتیکه وقت شما به منظور طراحی سایت اندک است و در عین حال بودجه کافی برای برخورداری از یک سایت ایده آل را ندارید، خدمات طراحی سایت سریع و ارزان که از سوی تیم کرگدن برایتان مهیا شده است میتوان نقطه راهگشایی در تحول و رونق بخشیدن به کسب و کار شما باشد. چرا که در صورتیکه وبسایت شما از یک طراحی حرفه ای و استاندارد برخوردار باشد، به زودی مخاطبان و مشتریانِ شما به هزاران نفر میرسند.
طراحی وبسایت سریع و ارزان یکی از نیازهای کسب و کارهای کوچکی است که به تازی فعالیت خود را شروع کرده و نیاز به دیده شدن دارند. بر همین اساس تمایل و یا توانایی پرداخت هزینه های هنگفت را برای طراحی سایت ندارند و نیاز دارند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه از یک وبسایت بهره مند گردند.
علاوه بر این ممکن است بنا بر نیازِ خاصی مانند یک همایش و اطلاعیه یک رویدادِ خاص، نیاز به طراحی وبسایت در کوتاهترین زمان ممکن داشته باشید و چون قرار نیست از وبسایت استفاده دیگری ببرید، تمایل دارید تا وبسایت مورد نظرتان با حداقل هزینه ممکن به مرحله طراحی و اجرا برسد.
اما برخورداری از یک وبسایتِ سریع و در عین حال ارزان چگونه ممکن است؟ در پاسخ بدین سوال باید گفت که وبسایتی که در کوتاهترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت مرود طراحی قرار گیرد دور از ذهن نیست اما نکته بسیار مهم، توجه به کاربردی بودن و کیفیتِ نهایی طراحی وبسایت است. نکته ای که در بسیاری مواقع از دید کاربر مخفی مانده و پس از دریافتِ وبسایت خود به مشکلاتِ آن پی خواهد برد.
بنابراین انتخاب یک شرکتِ مجریِ طراحی سایتِ استاندارد، به منظور دریافت پروژه موردِ نظرِ شما از اهمیتِ ویژه ای برخوردار است. چرا که در صورت انتخابی نادرست، نه تنها هزینه، بلکه وقتِ شما نیز به هدر خواهد رفت و گاهاً این مشکل موجب ببار آوردنِ خسارات جبران ناپذیری خواهد شد.
در این میان خاطره ای به ذهنمان رسید که ذکر آن خالی از لطف نیست؛ شرکت بیمه پاسارگاد، ملزم به اجرای همایشی بود که بنا بر دلایلِ قرنطینه کرونا، به شکل آنلاین برگزار میشد. در این میان، پروژه طراحی سایتِ خود را به شرکتی واگذار نموده بود که به دلیل بد قولی، نتوانسته بود از پسِ تحویل به موقعِ سایت مورد نظر برآید. بر این اساس شرکت بیمه پس از تماس با ما، طرح مشکل نموده و درخواست طراحی یک وبسایت آن هم در کوتاهترین زمان ممکن را مطرح نمود. بر این اساس لازم بود تا وبسایتی کامل، با طراحی استاندارد و در کوتاهترین زمان ممکن (حدود 1 هفته) را به ایشان تحویل نماییم. پر واضح است که شرکت های کمی هستند که بتوانند از پسِ اجرای چنین طرحی، آن هم به آن گستردگی و در این مدت زمان کوتاه، به خوبی بر آیند! اما ما توانستیم…!!!!
بنابراین توجه داشته باشید که در ازای پرداختِ هزینه ای اندک، چه کیفتی شامل حال شما خواهد شد؟
بدین منظور میتوانید با طرح سوالاتی، نسبت به رفع ابهامات خود اقدام نموده و از کیفیتِ نهایی وبسایت مورد نظر مطلع شوید. برخی از این موراد عبارتند از:
• سابقه فعالیت شرکت: بر این اساس میتوانید با پرس و جو و بررسی میزان فعالیت و تعداد نمونه کارهای شرکت مذکر، اقدام به بررسی سابقه فعالیت شرکت مجری مورد نظر نمایید.
• بررسی نمونه پروژه های انجام شده: لازم است تا پیش از اتخاذ هرگونه تصمیم نسبت به بررسی نمونه پروژه های انجام شده توسط شرکتِ مورد نظر اقدام نمایید. چرا که وبسایت شما در نهایت تبدیل به یکی از انواع پروژه هایی خواهد شد که در زمره نمونه کارهای انجام شده توسط این شرکت قرار گرفته است.
• خدمات پشتیبانی: خدمات پشتیبانی از آن دست از خدماتی است که اکثرا نادیده گرفته میشود اما این را باید بدانید که حتی پس از اتمام پروژه و شروعِ به کارِ یک سایت، شما از خدمات پشتیبانی بی نیاز نخواهید بود و لازم است تا با استفاده از خدمات پشتیبانیِ شرکت طراح، نسبت به دریافت این گونه خدمات اقدام نمایید. پشتیبانی از وبسایت های طراحی و اجرا شده توسط تیم طراحی سایت کرگدن، به مدتِ زمان مشخص و قید شده در قرار دادِ مشتری، رایگان ارائه شده و شما عزیزان میتوانید پس از اتمام مدت زمانِ مشخص، نسبت به تمدید قراردادِ پشتیبانی از وبسایتِ خود اقدام نمایید.
اما به چه شکل میتوان وبسایت مورد نظر خود را در مدت زمانی کوتاه، به شکلی ارزان مورد طراحی قرار داد؟
در این صورت لازم است تا بسترِ وبسایت خود را از یکی از سیستم های مدیریت محتوا، انتخاب نمایید. ما در این شرایط، استفاده از وردپرس را به شما پیشنهاد میکنیم. چرا که وردپرس یکی از محبوبترین و پر استفاده ترین CMS ها در سطح جهان است که سایت های معتبری همچون سایت نیویورک تایمز، فولکس واگن، موزیلا، اتاق خبر فیسبوک، سونی موزیک، بی بی سی آمریکا، پلی استیشن، وبلاگ ناسا، یاهو و بسیاری از سایت های مطرح دنیا با استفاده از این CMS مورد طراحی و اجرا قرار گرفته اند. استفاده از وردپرس موجب کاهش هزینه ها و مدت زمانِ طراحی سایت نسبت به استفاده از روش های کد نویسی خواهد شد.
سعی نمایید با تیم طراح همکاری لازم را به عمل آورید و تمامی موارد مورد نیاز تیم طراح مانند تصاویر، متون، راه های ارتباطی، شماره حساب های بکار رفته در فروشگاه سایت و … را در کوتاهترین زمان ممکن به ایشان تحویل نمایید. این امر موجب تسریعِ هرچه بیشترِ فرآیند طراحی سایت خواهد شد.
استفاده از تعداد صفحاتِ کمتر نیز میتواند در تسریع فرآیند طراحی و کاهش هزینه های نهایی شما تاثیر گذار باشد. بدین منظور میتوان از صفحات کلی مانند صفحه اصلی، وبلاگ یا صفحه خبر، صفحه فروشگاه (در صورت لزوم)، صفحه درباره ما و صفحه تماس با ما بهره برد و به مرور زمان بر تعداد این صفحات افزود.

در صورتیکه شما نیز جزو افرادی هستید که نیاز به طراحی وبسایت در کوتاهترین زمان ممکن و با هزینه های منطقی و صد البته حرفه ای نیاز دارید، میتوانید با ما در تماس باشید… .

 

ارزان ترین طراحی سایت

طراحی سایت جزو آن دسته از معقوله هایی است که تعرفه ثابت و مشخصی نداشته و هر شرکت نسبت به اِلِمان های بسیاری همچون سابقه فعالیت شرکت، توانایی بکارگیری تکنولوژی های به روز در بدنه سایت، جزئیات بکار رفته در سایت، نوع پلتفرم سایت، قالبِ سایت و … مورد محاسبه قرار میگیرد. اما در میانِ خدمات متعدد و شرکت های بسیاری که نسبت به ارائه خدمات طراحی سایت اقدام میکنند، ارزان ترین طراحی سایت کدام است و چگونه میتوان از این گونه خدمات بهره مند شد؟
قبل از هر چیزی لازم است تا این نکته را مد نظر داشته باشید که همیشه قیمت ِ ارزان، کاربرد نخواهد داشت و در صورت انتخاب اشتباه، نه تنها مجبور به صرف هزینه ای مجدد خواهید شد، که متضررِ ابعادِ زمانی نیز خواهد بود. بنابراین بیش از تمرکز برای پیدا کردنِ ارزان ترین قیمت طراحی سایت، بهتر است به کیفیتِ نهایی پروژه خود توجه داشته باشید.
کیفیت، ارزان نیست…
ما در شرکت کرگدن، نسبت به ارائه قیمت های مقرون به صرفه و متناسب با میزان بودجه شما اقدام مینماییم بطوریکه پس از تحویل پروژه با سایتی استاندارد و حرفه ای مواجه شوید.
تیم فنی کرگدن، هرگز کیفیت را فدای کمیت نکرده و شما میتوانید بنا بر بودجه مورد نظر خود، بالاترین حد استاندارد را شامل شوید.
نکته ای که از چشم بسیاری از افراد مخفی مانده این است که شرکت هایی که اقدام به ارائه خدماتی بسیار ارزان قیمت میکنند، از بسترهایی بی کیفیت استفاده میکنند و این موضوع منجر به صدماتی گاه جبران ناپذیر به کسب و کار شما خواهد شد. به عنوان مثال یکی از روش های کاهش هزینه های طراحی سایت، استفاده از خدمات هاست ارزان قیمت و بی کیفیت است. اما شما به عنوان مشتری نمیدانید که ممکن است سایت شما درست در هنگام بیشترین فروش (به عنوان مثال روزهای مناسبتی مانند بلک فرایدی) DOWN شده و قطع گردد! در این زمان چاره ای ندارید جز اینکه منتظر بمانید تا شرکت خدمات دهنده هاستینگ، نسبت به رفع ایراد اقدام نماید. این به معنی خسارت مالی و روانی بر بدنه یک کسب و کار!
ما در تیم کرگدن، پس از نیاز سنجی های ممتدِ بازار، تصمیم بر آن گرفتیم تا نسبت به ارائه خدماتی با کیفیت اما با قیمتی نازل اقدام نماییم. بر این اساس میتوانید با در نظر گرفتن شرایطی که در ادامه به بیان برخی از آن ها میپردازیم، نسبت به کاهش هزینه های نهایی طراحی سایت مورد نظر اقدام نمایید.
بر این اساس میتوانید:
• سایت خود را با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر ورودپرس طراحی نمایید.
• از قالب های سبک استفاده و از بکارگیری جزئیات بسیار زیاد و غیر ضروری اجتناب کنید.
• از بکارگیری فیلم، تصاویر و محتویاتی که حجم بالایی دارند چشم پوشی نمایید. چرا که آپلودِ اینگونه محتویات، نیاز به هاست با حجم بالا دارند که خرید هاست مستلزمِ صرف هزینه خواهد بود.
• به جای استفاده از پسوندهای .COM – .CO – .ORG و … از دامنه با پسوند .IR استفاده نمایید.
• سایت خود را با میزان فضای هاست اندک استارت زده و در صورت لزوم نسبت به ارتقای آن اقدام نمایید.
• امور مربوط به تولید محتوا را خود بدست گیرید. بدین منظور لازم است تا برای متون بکار رفته در سایت محتوا نویسی کرده و تصاویر، ویدئوها و دیگر جزئیاتی که نیاز به طراحی دارند را خود تهیه نموده و در اختیار تیم طراح قرار دهید.
• صفحات سایت خود را محدود نموده و از طراحی صفحات غیر ضروری اجتناب نمایید.
و بسیاری موارد دیگر که درصورت لزوم میتوانید با استفاده از خدمات ما و مشاوره با تیم مشاوره طراحی وب کرگدن، نسبت به بکارگیری این موارد به منظور کاهش هزینه های نهایی طراحی وبسایت خود، بدون اینکه از کیفیت نهایی وبسایت کم شود، اقدام نمایید.

 

خرید سایت آماده

خرید سایت آماده از دیگر روش هایی است که میتوان با استفاده از اینگونه خدمات نسبت به کاهش هزینه های طراحی سایت و طراحی سایتی ارزان قیمت اقدام نمود. بدین منظور بر آن شدیم تا با فراهم آوردن بسترهای مختلف که یکی از آن ها طراحی سایت های متعدد و انتخاب یکی از آن ها توسط شما عزیزان بر مبنای نیاز و سلیقه شماست اقدام نموده تا آن دسته از عزیزان که تمایلی به صرف هزینه های زیاد ندارند، نیز بتوانند از مزایای وبسایتی کامل و استاندارد برای کسب و کار خود اقدام نمایند.
بدین منظور، اقدام به طراحیِ چندین قالب به منظور طراحی و توسعه وبسایت های متعدد با کاربری های مختلف نموده تا شما عزیزان بنا بر نیاز خود یکی از آن ها خریداری نموده و بر حسبِ سلیقه و نیاز خود اقدام به سفارش سازی آن نمایید. استفاده از این قالب ها نیاز به دانش خاصی نداشته و شما عزیزان با هر میزان دانشی خواهید توانست از آن ها استفاده نمایید. علاوه بر آن، در صورت استفاده از این خدمات، خواهید توانست از آموزش و پشتیبانی رایگانِ بهره مند شده تا در صورت لزوم از خدمات ما بهره مند گردید.
استفاده از سایت آماده، به معنای قالب های آماده نیست. بله خرید سایت آماده به معنای استفاده از قالب هایی که به منظور تسریع فرآیند طراحی و کاهش هزینه های نهاییِ شما عزیزان از قبل مورد طراحی قرار گرفته و شما سروان میتوانید نسبت به استفاده از آن ها و جانمایی محتوای دلخواه بر روی آن اقدام نمایید.
وبسایت های آماده ای که در تیم کرگدن مورد طراحی و اجرا قرار میگیرند، بصورت اختصاصی و یکتا مورد طراحی قرار گرفته و هیچ وبسایت مشابهی در بستر اینترنت نیست که از نظر گرافیکی، مشابه با وبسایت شما باشد.
اینگونه وبسایت ها به شکل کاملا سئو بیس طراحی شده و در صورت نیاز به بهینه سازی وبسایت، نیازی به باز طراحی و بهینه سایز وبسایت نخواهد داشت.
همچنین اینگونه از سایت ها از نظر فنی کاملا تضمین شده هستند و میتوانید با انتخاب این خدمات از تضمین فنی وبسایت به مدت 5 سال بهره مند گردید.

قیمت سایت آماده

قیمت یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب و خرید خدماتی خاص است به نحوی که در صورتیکه قیمت با بودجه مورد نظر شما همخوانی نداشته باشد، از خرید خدمات مورد نظر منصرف خواهید شد. قیمت سایت آماده نیز از این قائده مستثنی نبوده و لازم است به عنوان کارفرما، پیش از اتخاذ هر نوع تصمیمی از قیمت نهایی سایت مورد نظر مطمئن شوید.
در ابتدای کار لازم است تا مشخص نمایید که منظور از سایت آماده، استفاده از قالب های آماده است یا سایت هایی که توسط تیم طراح از پیش طراحی شده و بصورت اختصاصی مورد استفاده قرار میگیرند.
لازم به ذکر است که تمامی سایت هایی که در تیم طراحی وب کرگدن مورد طراحی و اجرا قرار میگیرد، به شکلی کاملا اختصاصی مورد طراحی قرار گرفته و شما عزیزان میتوانید وبسایت مورد نظر خود را با استفاده از یکی از قالب های از پیش طراحی شده ای که توسط این تیم به منظور تسریع فرآیند طراحی سایت مورد طراحی قرار داده است، مورد استفاده قرار دهید.
اما قیمت یک سایت آماده چقدر است و برای برخورداری از آن چقدر باید هزینه کرد؟ آیا پس از صرف هزینه ای مشخص، نیاز به هزینه های جانبی است؟
در پاسخ به این سوالات باید عنوان کرد که هزینه یک وبسایتِ آماده (نه قالبِ آماده) که توسط تیم طراحی سایت کرگدن طراحی شده است بستگی به جزئیات به کار رفته در آن دارد. بدین منظور میتوانید یکی از وبسایت هایی که مطابق با جزئیات و گرافیک مورد نظر شماست را از لیست سایت های آماده انتخاب نموده و نسبت به سفارشی سازی آن اقدام نمایید.
اما برای یک سایت آماده که از پیش بصورت اختصاصی توسط تیم کرگدن مورد طراحی قرار گرفته است و در صورت انتخاب یکی از این سایت ها، از یک سایتِ اختصاصی بهره مند خواهید شد، چقدر است؟ در پاسخ بدین سوال باید گفت که ما با توجه به تنوع کسب و کارهایی که با آن ها در ارتباط هستیم، وبسایت های مختلفی را طراحی نموده که هر یک از مزایای مختلفی بهره مند هستند. شما عزیزان میتوانید بر حسبِ بودجه و نیازِ خود نسبت به یکی از این سایت ها اقدام نمایید. سایت های آماده در کرگدن از قیمت پایه 2 میلیون تومان، قیمت گذاری شده اند.
توجه داشته باشید که شما هزینه یک سایت کامل و اختصاصی را خواهید پرداخت و منظور از سایت آماده در کرگدن به معنای قالب آماده که در بستر اینترنت بصورت رایگان یا با قیمتی بسیار نازل بفروش میرسند نمیباشد.
همچنین با انتخاب یکی از سایت های آماده که توسط تیم کرگدن طراحی شده است، خواهید توانست از خدمات پشتیبانی تیم کرگدن و گارانتی 5 ساله عدم بروز مشکلات فنی در سایت بهره مند گردید.
در صورت نیاز به مشاوره میتوانید در ساعات اداری با خطوط 66460504 و 66970199 و یا در هر ساعت از شبانه روز بصورت آنلاین با خط 09376644889 بصورت آنلاین نسبت به دریافت مشاوره و راهنمایی اقدام فرمایید.

مراحل طراحی سایت ارزان

sticker-icon
ارزان است ولی بی کیفیت نیست

ارزان بودن طراحی سایت در کرگدن ، به معنای بی کیفیت بودن نیست ! سایت ارزانی که شما سفارش می دهید از بسیاری از سایت های گران شرکت های دیگر بدون شک بهتر است! می توانید امتحان کنید.ما برای اسم و برند خود ارزش زیادی قائل هستیم

ارزان است ولی پشتیبانی دارد

جایگاه مشتری که سایت ارزان سفارش می دهد با مشتری که سایت اختصاصی سفارش می دهد ، در نظر تیم پشتیبانی یکسان است و تنها دامنه خدمات ممکن است نوسان داشته باشد بنابراین تمام سایت ها، حتی ارزان ترین سایت در کرگدن پشتیبانی دارند!

ارزان است ولی حرفه ای است

ارزان بودن سایت ها، به معنای بی کیفیت بودن آنها نیست ! به معنای قابل استفاده نبودن نیست ، تقریبا بسیاری از امکانات یک سایت حرفه ای را سایت های ارزان کرگدن دارا هستند و می توانید از تمام آنها استفاده کنید بدون کوچکترین مشکل و نگرانی

امکانات طراحی سایت ارزان

امکانات طراحی سایت ارزان

حتما تا به حال این ضرب المثل به گوشتان خورده که “هرچه قدر پول بدهی آش میخوری” ! اما ما در کرگدن از این قائده مستثنی ایم و به تمامی عزیزانی که خدمات را به هر شکل و قیمتی که دریافت کنند، کیفیتی بالا و امکاناتی کامل ارائه خواهیم داد و در زیر امکانات طراحی سایت ارزان را برای شما شرح خواهیم داد. نکته ای که در اکثر شرکت های طراحی سایت رعایت نمیشود و متاسفانه هدف بسیاری از مجریانِ طراحی سایت، جذب مشتری به هر قیمتی است و مشتری پس از اتمام پروسه طراحی سایت، از خدمات پشتیبانی و امثالهم بی بهره خواهد ماند به دلیل اینکه سایتی که سفارش داده است ارزان است!

اما سوال اینجاست که امکانات طراحی سایت ارزان چیست و با پرداخت هزینه ای اندک به منظور طراحی سایت مورد نظرتان چه امکاناتی شامل حال شما خواهد شد؟
در ادامه به برخی از امکاناتی که در صورت انتخاب طراحی سایت ارزان در کرگدن شامل حال شما خواهد شد و در قرارداد های رسمی این شرکت منظور میگردد اشاره خواهیم نمود…
• قیمتِ ارزان
مهمترین اصل در طراحی سایت های ارزان، قیمت تمام شده یک پروژه است. به نحوی که مشتری با پرداخت حداقل هزینه ها خواهد توانست سایتی کامل و استاندارد را مالک شود. توجه داشته باشید که قیمت طراحی سایت ارزان به معنای بی کیفیتی نیست و این مهم است که خدمات خود را از کدام شرکت طراحی سایتی دریافت میکنید.
• قالب اختصاصی و استاندارد
در اکثر شرکت های طراحی سایت به منظور کاهش های نهایی، از قالب های آماده که بصورت رایگان و یا با پرداخت هزینه ای چند ده هزار تومانی به خرید میرسند، سایت مورد طراحی قرار میگرد. اما تیم کرگدن برای تمامی مشتریان خود، با هر سطح از توان مالی، قالب های وبسایت را به شکل کاملا اختصاصی و متناسب با سلیقه مخاطب مورد طراحی قرار میدهد. این قالب های متناسب با استانداردهای روز دنیا و با گرافیکی جذاب و اصولی مورد طراحی قرار گرفته و پس از تایید مشتری به مرحله اجرا خواهد رسید.
• محتوا گذاری
قرارگیری محتوای کلی وبسایت اعم از متون صفحات اصلی، تماس با ما، درباره ما و چند مقاله در صفحه وبلاگ، از جمله خدماتی است که توسط تیم کرگدن بر روی صفحات وبسایت صورت میپذیرد. لازم به ذکر است که پس از اتمام پروسه طراحی و تحویل پروژه به کارفرما، امکان اضافه نمودن صفحات جدید و محتوا گذاری توسط کارفرما امکان پذیر است
• واکنشگرایی
ریسپانسیو بودن یا واکنش گرایی از دیگر مورادی است که در یک سایت استاندارد به چشم میخورد. در بسیاری از شرکت های طراحی سایت این امکان به عنوان یک آپشن مطرح است اما در سایت هایی که توسط تیم فنی کرگدن مورد طراحی و اجرا قرار میگرند، واکنش گرا بودن یک وبسایت جزو استانداردهای هر نوع وبسایتی است و در صورت مرور وبسایت در هر دستگاهی، نمایشی صحیح از خود نشان خواهد داد.
• پشتیبانی
در تمامی سایت هایی که در تیم کرگدن مورد طراحی و اجرا قرار میگیرد، چه سایت های گران قیمت و چه سایت های ارزان قیمت، پشتیبانی تا مدتی مشخص بین 6 ماه تا یکسال و بر طبق قرار داد به شکلی رایگان ارائه خواهد شد. این پشتیبانی ، شامل پشتیبانی همه جانبه فنی است که به مشتریان کرگدن در هر لولی ارائه می گردد
• هاست و دامین
استفاده از خدمات هاست و دامین بر عهده مشتری است و ایشان میتوانند از هر نوع شرکت مورد نظر این خدمات را دریافت نمایند. اما در صورتیکه بخواهند این شرکت خدمات هاست و دامین را انتخاب نماید، میتوانید با خاطری آسوده از خدمات با کیفیت خدمات هاست و دامین بهره مند گردید. لازم به ذکر است که تمامی حقوق قانونی و معنوی ثبت هاست و دامنه وبسایت مورد نظر، به نام کارفرما محفوظ بوده و تمامی این موارد به نام ایشان خریداری خواهد شد.

 

ویژگی های طراحی سایت ارزان

به منظور خرید هر نوع خدمتی لازم است تا با زوایا و ویژگی های آن مسیر آشنا بود تا با دید باز نسبت به خرید آن کالا و یا خدمت اقدام نمود. به عنوان مثال برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید سایتی ارزان قیمت را دارند، مهم است که با ویژگی های طراحی سایت ارزان آشنا باشند و بدانند که قرار است از چه نوع خدمتی بهره مند گردند.
لذا بر آن شدیم تا چندی از ویژگی های طراحی سایت ارزان را برایتان بازگو نماییم…
مهمترین اصل و ویژگی یک وبسایت ارزان قیمت، هزینه ای است که بابت خرید آن میپردازید. این هزینه نسبت به سایر قیمت های طراحی سایت کمتر است و در صورت استفاده از خدمات ما در تیم کرگدن، خواهید توانست با پرداخت هزینه ای اندک، خدماتی با کیفیت و استاندارد را مالک شوید.
دومین ویژگی در سایت های ارزان قیمت، پلتفرمی است که با استفاده از آن وبسایت مورد طراحی قرار میگیرد. بر این اساس میتوانید به منظور کاهش هزینه های طراحی، از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس استفاده نمایید. چرا که استفاده از روش طراحی سایت با استفاده از کد نویسی، هزینه طراحی بالغ بر 8 میلیون تومان و بر اساس جزئیات بکار رفته در آن، قیمت نهایی مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.
مورد بعدی که در سایت های ارزان قیمت به چشم میخورد، استفاده از قالب های آماده است. چرا که طراحی قالب، امری وقت گیر است و نیاز به اتود زدن طرحِ گرافیکی و پس از آن کد نویسی قالب دارد که این امر موجب صرف هزینه است. بر این اساس بسیاری از شرکت های طراحی سایت اقدام به استفاده از قالب های آماده میکنند که به شکل رایگان یا با قیمتی نازل به فروش میرسد. استفاده از این قالب ها تبعات خود را دارد که بیان این موارد در این مقاله نمیگنجد و در مقاله ای جداگانه به بررسی این تبعات خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که شرکت طراحی سایت کرگدن، به هیچ عنوان (حتی در صورت درخواست کارفرما) اقدام به استفاده از قالب های آماده نکرده و تمامی قالب های این شرکت به شکل صفر تا صد مورد طراحی واقع شده اند.
تعداد صفحات مورد استفاده در سایت های ارزان قیمت، به شکلی بیسیک بوده و از طراحی صفحات اضافی و اختصاصی صرف نظر میگردد.به عنوان مثال در سایت های شرکتی از صفحات اصلی/ وبلاگ یا اخبار/ درباره ما و تماس با ما و در سایت های فروشگاهی از صفحات اصلی/ وبلاگ/ خبرنامه/ فروشگاه/ صفحه لندینگ محصول/ درباره ما و تماس با ما استفاده میشود. در صورت نیاز به طراحی صفحات دیگر، مستلزم صرف هزینه ای بیشتر و مطابق با جزئیات مورد استفاده در این صفحات خواهد بود.
سئو بیس بودن وبسایت از دیگر ویژگی هایی است که در صورت استفاده از خدمات طراحی وب کرگدن، میتوانید از آن استفاده نموده و سایت خود را به شکلی که مطابق با استانداردهای روز دنیا و سئو بیس باشد، مورد طراحی قرار دهید. لازم به ذکر است که سئو بیس بودن به معنی سئو شدن کلمات کلیدی نمیباشد؛ بلکه واژه سئو بیس بدین معنی است که در صورتیکه کارفرما تصمیم بر سئوی کلمات کلیدی مورد نظر بگیرید، میتواند بدون تغییر ظاهر وبسایت و یا نیاز به بازطراحی مجدد، عملیات سئو و بهینه سازی را بر بستر وبسایت فعلی صورت دهد.
پشتیبانی از سایت به مدت مشخص از دیگر ویژگی های طراحی سایت ارزان است که در شرکت طراحی سایت کرگدن، بصورت رایگان انجام میشود و شامل خدماتی همچون تضمین امنیت وبسایت، رفع ایرادات فنی احتمالی در بدنه وبسایت، تغییرات فنی جزئی به شکلی که به بدنه اصلی وبسایت ایرادی وارد نگردد، تغییر محتوای وبسایت بصورت جزئی و آموزش رایگان به نماینده شرکتِ کارفرما به منظور کار با سایت است.
این ها تنها بخشی از ویژگی های طراحی سایت ارزان در شرکت طراحی وب کرگدن است که میتوانید با انتخاب پکیج های طراحی سایت ارزان از این موارد بهره مند گردید.

سوالات متداول

طراحی سایت ارزان چگونه است؟
برای طراحی سایت ارزان ، از میان سایت های طراحی شده توسط گروه کرگدن ، تنها کافی است قالب مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس سفارش دهید تا یک وب سایت سریع و ارزان در کمترین زمان ممکن برای شما آماده شود
قیمت طراحی سایت ارزان چقدر است؟
برای طراحی سایت ارزان ، می توانید از 950 هزار تومان تا 4 میلیون تومان بسته به نوع وب سایت اقدام نمایید
آیا سایت ارزان بی کیفیت است؟
به هیچ وجه !سایت های ارزان قیمت ، سایت هایی هستند که از کیفیت بالا برخوردارند و به مدت یکسال از سوی ما گارانتی می شوند
آیا سایت ارزان گارانتی دارد؟
بله ! تمامی وب سایت های طراحی شده در شرکت کرگدن ، به مدت 5 سال گارانتی فنی می گردند
آیا سایت ارزان پشتیبانی دارد؟
بله! تیم پشتیبانی کرگدن، وظیفه دارد به تمام سئوالات و درخواست های فنی مشتریان ، فارغ از قیمت پروژه آنها ، پاسخ دهد.

.

Summary
Review Date
Reviewed Item
طراحی سایت ارزان
Author Rating
51star1star1star1star1star

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×